درمانهای موثر برای کاهش کراتینین 655
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمانهای موثر برای کاهش کراتینین 655

سطح کراتینین سرم است اغلب مورد استفاده برای نظارت بر وضعیت از 655 کراتینین به شدت riñón.La بالاتر از سطح کراتینین نرمال 59 ~ 104umol / L، که معمولا نشان می دهد بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD). در این است مورد، بیماران باید درمان های موثر را برای کاهش سطح بالا در آن از کراتینین به موقع.

در اکثر مناطق، پزشکان ممکن است به بیماران توصیه برای دیالیز آماده بلافاصله.

به شرایط درمان دیالیز، بیماران باید فیستول در پیش است، به طوری که آنها می تواند دیالیز آغاز خواهد شد، و requiere.Diálisis کلیوی است که یک درمان جایگزین کلیه در واقع ممکن است کمک به کلیه ها آسیب دیده برای حذف مایعات اضافی ، مواد زائد و toxinas.Sin اما کلیه سالم کار 24 ساعت در تمام طول روز، در حالی که دیالیز تنها طول می کشد حدود 3 گاهی اوقات semana.Por در نتیجه قادر به کاهش سطح کراتینین مداوم است.

چه از این نقطه، می درمان های جایگزین به کاهش کراتینین 655 وجود دارد؟

علاوه بر دیالیز، گزینه های مختلف درمان واقعا می تواند کمک به کاهش کراتینین 655.Son خون خالص، آلودگی خون پاک درمانی و طب میکرو چینی Osmotherapy.

تصفیه خون نه تنها شامل همودیالیز، اما ارز پلاسما، hemofiltration جذب ایمنی و دیالیز در مقایسه CRRT.En، این درمان می تواند خون را به طور کامل تر روشن، به طوری که سطح کراتینین دانلود وضوح بیشتر.

آلودگی خون می آید درمان روشن به حالت بیماری کلیه sanguínea.En جنبش گام اول، داروهای چینی و روش های تصفیه خون استفاده می شود برای پاک کردن خون و دوباره برای تمیز کردن که می تواند خون ارائه تغذیه کافی و اکسیژن برای dañadas.Entonces سلول های کلیه، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد به تدریج می توان به دست آورد. در نتیجه، سطح بالای کراتینین است که با موفقیت کاهش می یابد.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان که می تواند کمک به تغذیه کلیه ها، تنظیم محیط داخلی و بازگرداندن ساختار riñón.Por بنابراین، سلول می تواند بهبود عملکرد کلیه دریافت کنید.

این یک دید کلی از گزینه های درمان به کاهش کراتینین 655.Si مشکل مشابه است، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین که برای تعیین درمان برای شما بهتر است مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/esrd-tratamiento/316.html

 





:: برچسب‌ها: درمان های موثر کراتینین 655 بیماری کلیوی end-stage (ESRD) ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: