برای بیماران دریافت گزینه دوم برای درمان بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران دریافت گزینه دوم برای درمان بیماری های کلیه

برای بیماران دریافت گزینه دوم برای درمان بیماری RenalHola. من مرحله 4 CKD و می خواهم به یک گزینه درمانی دوم. من نمی خواهم به دیالیز.

دستورالعمل های حرفه ای طبقه بندی شدت CKD در پنج مرحله، مرحله 1 با نرم ترین است و معمولا باعث علائم چند مرحله و 5 به عنوان یک بیماری شدید با امید به زندگی فقرا در صورت عدم درمان.

مرحله 4 CKD یک بیماری نسبتا جدی است که در آن بسیاری از علائم و عوارض به نفر باقی مانده بهداشت تحت تاثیر قرار است. آن است که مصرف درمان لازم را برای کنترل و تسکین CKD.

برای جزئیات بیشتر در مورد این و یا دیگر اطلاعات مفید به صورت رایگان تماس با دکتر آنلاین به سرعت و به طور مستقیم.

TCM (طب سنتی چینی) درمان مناسب برای بیماران مبتلا به CKD برای حفاظت از سلامت خود و معکوس کردن deficientes.Micro چینی Osmotherapy پزشکی باقی مانده، یک برنامه خارجی نوعی از کلیه سنتی طب چینی، ارائه می دهد یک گزینه بهتر برای همه است بیماران CKD به یک زندگی بهتر است.

داروهای مناسب، درمان های اختصاصی و نسخه تنها در مطابق با شرایط بیماری paciente.A از طریق شتاب از بین بردن مواد سمی، و متابولیت های باقی مانده در خون، کلیه محیط زیست بهتر داخلی استفاده شده، ایجاد شده است و ترویج بازیابی کلیه.

علاوه بر این، سایر درمانهای کمکی نیز استفاده خواهد شد برای از بین بردن نشانه ها و عوارض جدی مانند حمام پا، انما، و غیره.

هر گونه مشکل یا سوال در مورد حساب کاربری خود و یا درمان ما، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: +86 18230015367 برای detalles.Además تر به طور مستقیم، به ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کند، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: