پروتئین در ادرار ناشی از نفروپاتی دیابتی و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پروتئین در ادرار ناشی از نفروپاتی دیابتی و درمان

پروتئین در ادرار ناشی از نفروپاتی دیابتی و TratamientosHola. ادرار من در هفته گذشته را بررسی کنید. دکتر معنی پروتئین بیشتری نشت درمان orina.Cómo من؟ من دیابت، سن 37. من یک زن هستم.

نفروپاتی دیابتی بیماری کلیوی پیشرونده ناشی از angiopathy مویرگ های خونی در گلومرولواسکلروز ناشی از گلومرول کلیه riñón.Insuficiencia منجر به کسری های تصفیه آب و اختلالات دیگر عملکرد کلیوی است.

در طول دوره اولیه، نفروپاتی دیابتی است síntomas.Se توسعه مراحل و ممکن است در دفع مقادیر زیادی از پروتئین در ادرار و یا به دلیل نارسایی کلیه منجر شود. این است که، یک بار بیماران مبتلا به دیابت با پروتئینوری تشخیص داده، وضعیت خود خوشبین نیست.

آنلاین رایگان دکتر می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود و تنها درمان ما به طور مستقیم و به سرعت.

هدف از درمان، به کند کردن پیشرفت آسیب کلیوی و عوارض مربوط به کنترل. داروها و رژیم غذایی می تواند کمک به نظارت و کاهش شرایط grave.Sin اما مهم ترین چیز این است که برای درمان بیماری های کلیوی در هر کجا که ممکن است.

TCM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد بهترین فرصت برای تغییر زندگی بیماران و معکوس renal.Micro آسیب چینی Osmotherapy پزشکی خارجی معمولی از طب سنتی چینی که متخصص در درمان کلیه disease.Citric مهم تر از آن را فراهم می محیط زیست بهتر در محیط داخلی و بازیابی کلیه ترویج می کند.

به enfermedad-renal@hotmail.com +86 18230015367 برای detalles.Además تر به طور مستقیم، پست الکترونیک و یا پیام زیر را ترک کند، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر می شود به سرعت به صورت رایگان: لطفا واتساپ اضافه و یا تماس .





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: