درمان های جایگزین وجود دارد پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های جایگزین وجود دارد پیوند کلیه

پیوند وجود دارد درمان های جایگزین درمان های جایگزین پیوند کلیه RiñónExisten؟ همانطور که همه ما می دانیم کلیه یکی از درمانهای موثر برای نارسایی کلیه است، عملیات موفقیت آمیز بیماران کمک خواهد کرد به زندگی عادی بازگشت، اما، در واقع، همه بیماران علاوه بر این مناسب برای این operation.For هستند، کلیه جدید همچنین دارای یک خطر بالا برای شکست دوباره می رود. بنابراین سال به سال از مردم به دنبال درمان های جدید را جایگزین پیوند کلیه.

درمان های جایگزین وجود دارد برای پیوند کلیه؟

در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه تنها دو راه برای درمان نارسایی renal.Pero به روز به منظور نظارت بر نارسایی کلیه و تسکین درد ناشی از این بیماری هستند، کارشناسان صرف سالها تلاش به پیدا درمان های جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی، در نهایت، درمان بالا هفت TCM را به واقعیت با کمک داروها در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می آید ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه داشته .

درمان بالا هفت TCM ما را در بالا گرم فشرده سازی درمانی، حمام درمانی، Moxibustion درمانی، بیماریهای دهان و تشخیص چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان ذکر شده، درمان enema.Cada یکی از هفت درمان دارای ویژگی های خاص خود را دارد درمان بیماری های کلیوی، بنابراین پزشکان در طول درمان ارائه می دهد درمان های مختلف برای بیماران بر اساس condición.Así خود را به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، شما حتی علائم مشابه با افراد دیگر که او نیز بازی کردم درمان های مختلف، فقط برای یک اثر درمانی بهتر است.

اگر شما علاقه مند در این چینی ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان طب کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: