می تواند فشار خون بالا علت آتروفی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می تواند فشار خون بالا علت آتروفی کلیه

آیا می توانم خون بالا فشار آتروفی چون RiñónPuede وادار خون بالا آتروفی کلیه فشار؟ در واقع، حبس های طولانی مدت فشار خون بالا می تواند آتروفی کلیه القاء، اگر درمان نشود، می تواند به نارسایی کلیه، حتی اورمی منجر شود.

چرا فشار خون بالا القا آتروفی کلیه؟

فشار خون بالا تنگ رنین آنژیوتانسین و علت سیستم عروق کلیوی و عدم تامین خون و اکسیژن به کلیه ها شروع خواهد شد، بنابراین کلیه gradualmente.Así برای بیماران کاهش می یابد که از فشار خون بالا رنج می برند در طول طولانی، آنها باید توجه زیادی به آن پرداخت.

چگونه به منظور بهبود عملکرد پایین تر کلیوی ناشی از آتروفی کلیه؟

نکته کلیدی برای بهبود عملکرد کلیه به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در riñones.Después که خون و اکسیژن به کلیه کافی خود تجدید سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، شما می توانید این بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آسیب رسیدن به باقی مانده mayor.Pero، به فرانک، کلیه ها انجام نمی آتروفی شما می توانید بسیاری بهبود می یابند، زیرا این نکروز بافت قابل تعمیر نیست، به طوری که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی آتروفی کلیه شما باید اقدام در زمان، بنابراین شما می توانید فرصتی برای کم کردن سرعت، حتی توقف پیشرفت نارسایی کلیه داشته باشد.

اگر شما یک بیمار در وضعیت مشابه هستند و علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا با پزشک خود مشورت واتساپ : +86 18230015367 به طور مستقیم، ما بهترین های ما برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: