چگونه بیماری می تواند کلیه بر دستگاه گوارش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه بیماری می تواند کلیه بر دستگاه گوارش

چگونه می توان بر بیماری های کلیه بیماری های کلیوی سیستم DigestivoCómo می تواند دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار؟ شما می دانید علائم بیماری کلیه می شود بسیاری از عوارض و، علاوه بر این، می تواند دستگاه گوارش تاثیر می گذارد.

وقتی کلیه ها قادر به حذف مواد زائد را از خون، زباله می سازد تا در sangre.Afectará کل سیستم از بدن شما، از جمله دستگاه گوارش.

در مراحل اولیه نارسایی کلیه، شما ممکن است یک اشتها یا indigestión.Cuando بدتر سلامت خود را، بی اشتهایی، تهوع، استفراغ و diarrea.Están مرتبط با تجمع اوره تولید می شود. اوره مانده ناشی از proteolisis.En دستگاه گوارش، وجود دارد اوره آز، که می تواند اوره آمونیاک به شکستن است. و آمونیاک می تواند سطح چند دستگاه گوارش مخاطی غشاء و فرآیندهای غشایی، و در نتیجه التهاب و زخم های کوچک، و غیره تحریک

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی بر دستگاه گوارش؟

از بالا مشخص شده است که بیماری های گوارشی است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، تا زمانی که شما می توانید برخی از روش های درمانی است که می تواند اختلال کلیوی اصلاح پیدا است که به بهبود عملکرد کلیه، بیماری های گوارشی می تواند از ریشه آن جلوگیری می کند.

داروهای چینی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده بهبود و محافظت از آسیب های باقی مانده mayor.Entre همه این درمان ها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy معروف ترین است، با کمک از این درمان، افرادی که در مرحله اولیه بیماری کلیه ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است فرصتی برای از دست دادن آن را معکوس داشته باشد، اما همچنین می تواند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل و یا ترک sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پس از آن ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: