نارسایی کلیه ناشی از لوپوس و چگونه برای انجام بهتر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه ناشی از لوپوس و چگونه برای انجام بهتر

نارسایی کلیه ناشی از لوپوس و چگونه به انجام MejorHola. من یک بیماری به نام نارسایی کلیه لوپوس و همچنین در حال حاضر دیالیز سه بار در کلیه کار semana.Mis در کل حداکثر 15٪. من می توانید انجام دهید بهتر است؟ لطفا.

نفریت لوپوس التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، یک بیماری از بیماران سیستم inmune.Para است یک بار آنها را با نارسایی کلیه تشخیص داده شود، خوشبین نیست.

آنلاین رایگان دکتر می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود و تنها درمان ما به طور مستقیم و به سرعت.

آن را به عنوان بدتر، پوست، مفاصل، سیستم عصبی بیمار و تقریبا هر ارگان و یا بدن را تحت تاثیر قرار سیستم gravemente.Regímenes از داروهای تجویز شده برای لوپوس شامل CTX (سیکلوفسفامید) و مهار کننده های سیستم ایمنی و غیره . علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند بیش از تاخیر وخیم تر شدن بیماری کمک کند. اما او نمی تواند بیشتر انجام دهد.

در این مورد، ممکن است TCM (طب سنتی چینی) واقعا می تواند در کمک به پزشکی más.Micro-چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی معمولی از طب سنتی چینی است و متخصص در درمان بیماری renal.Protege باقی مانده سلامتی بیماران و عملکرد کلیه را افزایش می دهد در هر کجا که ممکن است. مهمترین آن این است که آن را فراهم محیط زیست بهتر در محیط داخلی و بازیابی کلیه ترویج می کند.

ما واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی خود را تغییر و نجات کلیه شکست. هر گونه مشکل یا سوال در مورد حساب کاربری خود و یا درمان ما، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: +86 18230015367 به طور مستقیم برای اطلاعات بیشتر.

علاوه بر این، ایمیل و یا ترک یک پیام برای enfermedad-renal@hotmail.com در زیر، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: