چگونه برای کاهش بروز عفونت در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش بروز عفونت در دیالیز

چگونه برای کاهش بروز عفونت در DiálisisCómo کاهش میزان عفونت در دیالیز؟ مشخص شده است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز آسان است به عفونت است که می تواند به سایر عوارض جدی منجر شود، بنابراین راه هایی برای کاهش نرخ عفونت طول می کشد مراقبت از بسیاری از مردم.

چرا بیماران دیالیزی است آسان به آلوده؟

چرا که سیستم ایمنی بدن بیماران خارج از دستور در حال حاضر، با مقاومت کم نسبت به ویروس ها، که به راحتی آلوده می شوند.

چگونه برای جلوگیری از عفونت بیمار به دیالیز؟

از این ما می توانیم می دانیم که اگر بیمار به دیالیز می خواهید برای کاهش نرخ عفونت برای رسیدن به، باید ایمنی را بهبود بخشد.

سلول های بنیادی و پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی درمان به عنوان قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، هر دو در ریشه کلیه بهبود paciente.Lo ایمنی علاوه بر این، می توان مشکل را حل مفید می باشد. همکاری با درمان های دیگر، که ممکن است عملکرد کلیه را بهبود بخشد، تا حدی، کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای جلوگیری از دیالیز یا می توانید از آن gradualmente.Si برای جزئیات در مورد این دو درمان خلاص شدن از شر، شما می توانید دکتر ما مشورت اینترنتی به طور مستقیم، ما می توانید اطلاعات بیشتری را به شما به صورت رایگان می دهد.

به جز درمان، بهداشت شخصی نیز مهم است برای جلوگیری از عفونت در صورتی که بیمار بیش از حد ضعیف است به پاک کردن خود، اعضای خانواده باید برای آنها انجام دهد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +86 18230015367، ما به زودی پاسخ خواهند امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: