چگونه برای درمان بالا BUN روزانه رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بالا BUN روزانه رژیم غذایی

یک محصول از پروتئین چگونه برای درمان BUN بالا در اوره خون رژیم غذایی DiariaNitrógeno (BUN) و متعلق به مولکول pequeñas.Normalmente، فیلتر کلیه ما می تواند آن را با موفقیت، اما فرد مبتلا به بیماری کلیه، تجمع نیتروژن اوره خون در sangre.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر ما آنلاین به صورت رایگان بپرسید.

درمان رژیم غذایی ممکن است به کاهش نیتروژن اوره خون بالا کمک کند و کمک به تمام tratamiento.Si شما یک سطح بالایی از BUN، شما بهتر است حمل رژیم غذایی زیر است.

خوردن پروتئین با کیفیت بالا و محدود کردن میزان یک لیوان شیر کامل، تخم مرغ و o.1kg هر روز آن را به اندازه کافی برای تامین نیاز خود پروتئین اضافی proteínas.La افزایش حجم کار بر روی کلیه ها، به عنوان خوانده شده، به طوری که شما باید مقدار کل مصرف پروتئین را محدود کند.

مصرف کم چربی حیوانی

چربی می تواند ترشح اسید اوریک (UA) را مهار و سپس افزایش BUN، بنابراین شما باید کمتر چربی، به خصوص چربی حیوانی بخورند.

خوردن سبزیجات تازه تر، میوه ها و دانه ها

این سه نوع از غذاها حاوی سرشار از کربوهیدرات ها می تواند عملکرد اسید اوریک را بهبود بخشد، به طوری که نیتروژن اوره خون ممکن است با úrico.A اسید دفع سپس مدیریت رژیم غذایی می تواند به کاهش نیتروژن اوره کمک خون.

درمان های طبیعی می تواند به کاهش نیتروژن اوره خون بالا کمک کند، اما ممکن است نیاز به یک کمی طولانی تر، بنابراین شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد "داروهای گیاهی کمک به کاهش نیتروژن اوره خون (BUN)" را یاد بگیرند. من امیدوارم که سطح BUN شما می تواند به زودی تبدیل طبیعی است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد درمان ما خود و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 860
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: