طب چینی می آورد جدید امید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی می آورد جدید امید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه

طب چینی جدید امید به ارمغان می آورد به مبتلایان به بیماری زمان RiñónCon رفتن، طب چینی است به طور فزاینده در درمان بیماری استفاده می شود renal.En در مقایسه با طب غربی، ممکن است آهسته تر کار می کنند، اما آنها را امید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اثر درمانی آن.

داروهای گیاهی چگونه می توان بیماری های کلیوی را درمان؟

اول ما را به تمیز کردن سموم در بدن و محل خود را به یک محیط خوب برای تعمیر dañadas.Tenemos سلول کلیوی micromolecule سم پاک، به طور متوسط ​​سم مولکول و ابر مولکول سم نیز IGA و C3 مخزن با هم. طب میکرو چینی در اینجا، است که یکی از معروف ترین پزشکی چینی استفاده شده است.

سپس، ما چند درمان منحصر به فرد برای تعمیر سلول کلیوی dañadas.Por به عنوان مثال، درمان مداخله ای، سلول های بنیادی، چرخه درمان، درمان فشرده گرم، درمان حمام پا، moxa-moxibustion درمانی، حمام اعمال می شود شاخ و برگ گیاهان، درمان خوراکی گرفته، درمان و enema.También Osmotherapy پزشکی چینی میکرو شما داروها سنتی ما. البته، ما نیز درمان ایمنی بدن داشته باشد.

این درمان قبلی با هم کار می توانید بیماری کلیوی بیمار شانس جدید به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند به من بدهید.

بنابراین، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر هیچ روش دیگری به بیماری خود، به همین دلیل چشمها را باز کنید و راه دیگری برای درمان آن را انتخاب کنید نه؟ از آنجا که پیوند یا دیالیز نه تنها مقدار زیادی از پول مورد نیاز است، اما این نیز بد برای بیماری کلیوی خود است که می دانیم ourselves.It ما ممکن است به خوبی کار نمی کند استفاده دیگر.

اگر شما علاقه مند در طب چینی یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: