شما می توانید بیمار بیماری کلیه، پیوند کلیه اطمینان از کیفیت زندگی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید بیمار بیماری کلیه، پیوند کلیه اطمینان از کیفیت زندگی

بیمار پیوند کلیه می تواند یک زندگی از کلیه بیماری CalidadPuede بیمار بیماری کلیوی پیوند کلیه اطمینان اطمینان از کیفیت زندگی؟ این است که شناخته شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای درمان نارسایی کلیه است، با کلیه جدید افراد ممکن است داشته زندگی larga.En نسبت به دیالیز، شما می توانید عوارض جانبی کمتری داشته باشند، اما شما می دانید که کلیه پیوندی همچنین دارای برخی از مشکلات.

آیا مردم می توانند به خوبی با کلیه جدید برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند؟

پیوند کلیه یک روش است که در آن کلیه جدید به جای در بدن به enfermo.El به جای کلیه جدید می تواند انجام آنچه کلیه سلامت انجام شده است. بنابراین امید به زندگی را می توان تا حد زیادی با کلیه جدید توسعه یافته و کیفیت زندگی بیمار را می توان تا حد زیادی بهبود medida.Pero است، یک سوء تفاهم است که بیمار می تواند بر روی کلیه اهدا شده توسط بقیه تکیه می کنند خود vida.A اگر چه دهندگان کلیه است مسابقه نزدیک به بافت های بدن و بسیاری از داروهای ضد رد شما را، همیشه وجود دارد احتمال وجود دارد که بافت های جدید کلیه بافت های یک بار cuerpo.Una رد کلیه اهدا کننده خسته شده است، شما باید برای یکی دیگر از کلیه جدید برای حفظ حیات است.

آیا درمان های جایگزین پیوند کلیه وجود دارد؟

طب چینی، به ویژه کسانی که از نوآوری می تواند کمک به بیماری کلیه یک زندگی با کیفیت بالا بدون درد و رنج دیالیز یا پیوند.

در مقایسه با طب غربی، داروهای چینی نه تنها هدف را به راحتی علایم و عوارض ناشی از بیماری کلیه، نیز آن را با هدف اصلاح اختلال کلیوی باعث subyacentes.Además، می تواند بیماری های کلیوی را درمان به شیوه ای صاف، به عنوان مثال، که می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: