داروها برای فشار خون بالا با پروتئینوری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروها برای فشار خون بالا با پروتئینوری

فشار خون بالا و پروتئینوری می تواند در همان شخص وجود داشته باشند، مبتلا به بیماری renal.Si کنترل شده نیست به طور موثر، هر دو فشار خون بالا و پروتئینوری باعث آسیب بیشتر کلیه و تشدید بیماران مبتلا به بیماری. بنابراین، بیماران باید داروهای مناسب برای کاهش فشار خون و پروتئین خود را.

چه داروهای شما می توانید این بیماران را می کشد؟

-IECA و ARBs

مهار کننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACEI) و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARB) دو دارو شایع است که می تواند به کاهش فشار خون بالا و از دست دادن proteínas.Esto آن این است که این دو نوع از مواد مخدر می تواند به کاهش کمک کمک فشار بر غشاء فیلتراسیون کلیه و کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی.

-Trueno خدا از تاک

این دارو سرکوب کننده سیستم ایمنی است که می تواند جایگزین جلوگیری از پروتئین از فرار عنوان آن می تواند واکنش های التهابی را مهار و تنظیم دارو inmunológico.Además سیستم نیز ممکن است گسترش عروق خونی کمک و افزایش جریان خون به کلیه ها کمک می کند ، به طوری که فشار خون بالا است که به تدریج کاهش می یابد.

-Medicinas چینی

تعدادی از داروهای چینی در گسترش عروق خونی و مقررات گردش خون موثر ثابت کرده اند، به طوری که طب چینی می تواند به کاهش فشار خون alta.Algunas دیگر داروهای چینی می تواند به جلوگیری راهنما پروتئین از کلیه ها، که می تواند کمک به تسکین پروتئینوری واضح.

-Micro چینی Osmotherapy پزشکی

این یک درمان که در بازسازی ساختار فیلتر کردن و تعمیر dañadas.Mientras کلیه سلول کلیوی کلیه ها می تواند کار خود را به طور معمول انجام دهید، می تواند فشار خون و پروتئین به طور موثر رفع تنظیم تمرکز دارد. در این روش درمانی یک نوآوری از طب چینی است، به طوری که آنها می تواند اثرات درمانی خود را به سرعت نشان می دهد.

مواد مخدر و درمان ها می تواند هر دو فشار خون بالا کمک کند و کاهش از دست دادن پروتئین است. اگر شما اتفاق می افتد به این مشکلات، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آنها را آنلاین یاد بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: