نشانه ها چه تمایل دارند که با بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی متوجه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نشانه ها چه تمایل دارند که با بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی متوجه

نشانه ها چه تمایل دارند که با PacientesHay نفروپاتی دیابتی بسیاری از مردم مبتلا به دیابت نوع 2 می شود متوجه و برخی از عوارض ممکن است در اواخر مرحله از دیابت نوع 2. از آنجا که از عدم آگاهی در مورد آن رخ می دهد، مردم به سختی پیدا کنید این síntomas.Ahora این علائم که آسان به توسط بیماران دیابت نوع 2. نادیده گرفته می شود اگر شما هر گونه سؤال، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

درباره 21.7٪ مردان مبتلا به دیابت نوع 2 را دریافت کنید dysuresia.Así که اگر dysuresia دریافت میانسال و مسن، علاوه بر prostatauxe، دیابت نیز باید در نظر گرفته شود، قند در ادرار می تواند احزاب خصوصی خارش خارش و خواهد بود شدید تر اگر colpomycosis رخ می دهد؛ دیابت می تواند به اختلال عملکرد دستگاه گوارش منجر شود، به طوری که اسهال و یبوست و اسهال به نظر می رسد آنتی بیوتیک مقاوم در برابر دیابت است می تواند به پلی نوروپاتی محیطی منجر شود، و اندام می تواند تبدیل به بی حس و دردناک است. برخی افراد ممکن است احساس راه رفتن بر روی tal.Hay پنبه عوارض بالا از polyneuritis محیطی در مرحله آخر را دارند. دیابت می تواند به از دست دادن آب مروارید visual.La پیشرفت منجر سپس آن را به سرعت می رود و گاهی اوقات می تواند دیابت رتینوپاتی حاد ایجاد می angiopathy و پلی نوروپاتی، که می تواند به اختلال عملکرد جنسی مردان منجر شود. ناتوانی جنسی است که معمولا دیده می شود. آمار نشان می دهد که حدود 60 درصد از بیماران دیابتی دریافت ناتوانی جنسی.

بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 باید توجه بیشتری به این علائم غیر قابل کشف پرداخت، شروع از این نشانه ها باید به اندازه کافی تحریک pacientes.Esto توجه است چرا که واقعا ترسناک است دیابت، اما عوارض، که حتی ممکن است کشنده باشد نیست.

ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما راهنمایی در اسرع وقت ارائه می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: