درمان موثر است برای بیماران مبتلا به CKD در چین وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر است برای بیماران مبتلا به CKD در چین وجود دارد

درمان موثر است برای بیماران مبتلا به CKD در ChinaExiste درمان های دیگر برای بیماران مبتلا به کراتینین 9 نمی را به diálisis.La کراتینین وجود دارد یک مولکول زباله های شیمیایی است که از سوخت و ساز بدن کراتینین تولید رخ می دهد muscular.La از کراتینین، یک مولکول برای تولید انرژی در عضلات بسیار مهم است.

اگر بیماران کراتینین ادرار بالا به مدت طولانی بیش از شش ماه، آنها بهتر بود tratamientos.Es ما تنها راه به دیالیز برای برخی از بیماران مبتلا به CKD.Si برخی بیماران ممکن است هنوز هم تولید برخی از ادرار، آنها طب میکرو چینی Osmotherapy را بهتر کرده بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده نمی شود برای کمک به کاهش سطح کراتینین 9 و دیگر creatinina.Es ارشد خوبی برای بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد renal.Micro چینی Osmotherapy یک نوع جدید است توسعه طب سنتی چینی (TCM)، مورد استفاده در چین قدمت آن به هزاران years.The طب چینی مشتق شده از گیاهان طبیعی، آن را تا هیچ عوارض جانبی در بیماران.

ما را از آخرین درمان است که درمان مداخله ای در این بیماری کاتتر renal.que تیم سرب در مستندات تصویر بودند، وارد رگ های خونی کلیه و سپس از طریق کاتتر کوچک برای تزریق رویکرد درمانی به کلیه ها و یا با میکرو قرار دادن لانه گزینی کاتتر، تعمیر ناهنجاری مادرزادی، بهبود بیماری عصب کلیوی.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل درمان ما به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما راهنمایی در اسرع وقت ارائه می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: