برای رسیدن به سطح فشار خون پس از دیالیز بالا است و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای رسیدن به سطح فشار خون پس از دیالیز بالا است و چگونه آن را درمان

فشار خون در سطح بالا است پس از دیالیز و سطح فشار خون چگونه TratarloPor پس از دیالیز و چگونه آن را درمان بالا است؟ شناخته شده است که دیالیز مشترک مورد استفاده در درمان نارسایی کلیه هستند، اما آن را برخی از عوارض را، در حالی که کاهش علائم ناشی از اختلال renal.Ya می دانید، فشار خون بالا یکی از عوارض جانبی دیالیز که ممکن است اثر را تحت تاثیر قرار است curativo.Lo بدتر، بیمار باید اگر دیالیز فشار متوقف خون می رود به بالا است.

چرا سطح فشار خون پس از دیالیز بالا است؟

1.Fluid اضافه بار: کلیه باعث ادرار تخلیه مایع اضافی از بدن است. کلیه شکست خورده می تواند مایع (آب) خارج را ندارد، به طوری که فشار خون بالا است.

خون بیش از حد 2.Desechos: برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز هستند، کلیه ها قادر به حفظ تعادل الکترولیت و از بین بردن ضایعات در sangre.Estas مواد مضر را می توان در دیواره عروق رسوب و انجام رگ های خونی سخت، که همچنین می تواند فشار خون بالا شود.

3.EPO شات: برخی بیماران دیالیزی دریافت شات EPO است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلولهای بیشتر کمک می کند تا به یاد کم خونی کلیوی sanguíneas.Esto، اما در جهات دیگر، که منجر به فشار خون بالا.

چگونه به کاهش سطح فشار خون بالا؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که در خدمت به گسترش عروق خونی، که می تواند arterial.Lo فشار پایین علاوه بر این کمک کند، مواد تشکیل دهنده فعال این درمان می تواند سلول های کلیه را فعال کنید ذاتی مجروح به آنها کمک recuperarse.Se نشان می دهد اثر در سلول های ذاتی کلیه تعمیرات آسیب دیده، به طوری که عملکرد کلیه را می توان با کمک این terapia.A به عنوان عملکرد کلیه را بهبود بهبود یافته است، بیمار به دیالیز است خاص امکان کاهش فرکانس و دیالیز و حتی پایین تر

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +86 18230015367 بهترین ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: