چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین برای سندرم نفروتیک و FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین برای سندرم نفروتیک و FSGS

چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین برای سندرم نفروتیک FSGSFSGS و یک علت شایع سندرم نفروتیک است، در حالی که از دست دادن پروتئین یا پروتئین نشانه نوعی از سندرم نفروتیک سندرم nefrótico.Si است با توجه به بیماران مبتلا به FSGS باید اقدامات لازم برای کاهش از دست دادن پروتئین activa.Esto این کار ممکن است پیش آگهی بیماران را بهبود بخشد.

علت زمینه ای از دست دادن پروتئین در این بیماران

به طور معمول، کلیه ها مسئول برای از بین بردن مواد زائد و حفظ مواد مغذی مفید body.This در عملکرد کلیه است که توسط فیلتراسیون گلومرولی و لوله بازجذب renal.Cuando فیلتراسیون گلومرولی غشاء انجام آسیب دیده است هستند، مقدار بیش از حد پروتئین از کلیه به داخل ادرار و کلیه لوله فرار به باز در آشامیدن این مقدار پروتئین به طور ترک.

چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و FSGS؟

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، ما می خواهم از روش های زیر توصیه به کاهش از دست دادن پروتئین است.

پروتئین -Choose با کیفیت بالا: از دست دادن پروتئین ممکن است وادار به پروتئین های پلاسما کم فشار اسمزی کلوئیدی، سوء تغذیه، خستگی، و غیره sucesivamente.Desde این نقطه، بیماران باید پروتئین با کیفیت بالا را انتخاب کنید برای رفع نیازهای بدن است.

-Take داروهای صحیح در: در درمانگاه، بسیاری از داروها و مواد مخدر یک اثر سریع و آشکار در تسکین از دست دادن کلیدی proteínas.La است را انتخاب کنید دارو درست باشد. مهار کننده های ACE و ARBs می تواند نه تنها فشار خون بالا، بلکه به کاهش پروتئینوری، در حالی که استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی می تواند از دست دادن پروتئین را از طریق مهار واکنش های التهابی در دکتر riñones.Consulte آنلاین مدیریت مشخص است که دارو برای شما مناسب است.

غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی -Repair: درمان اصلی این است که پرداختن به از دست دادن پروتئین از ریشه مشکل، گلومرول پزشکی deteriorado.Micro-چینی Osmotherapy تنها درمان است که در حمایت از سلول کلیوی تمرکز است باقی مانده و نجات آسیب دیده است. بنابراین، آن را درمان برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و FSGS است.

هر گونه سؤال در مورد محتوای فوق؟ خوش آمدید به آن را ترک در فرم زیر.





:: بازدید از این مطلب : 1013
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: