نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 خواهد دیالیز را ندارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 خواهد دیالیز را ندارد

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 امتناع را به نفروپاتی دیابتی DiálisisLa با کراتینین 8.9 دیالیز نمی خواهد آنچه که من انجام دهید؟ در واقع، به عنوان یک نفرولوژیست که همیشه مردم با سطح بالایی از علائم کراتینین و شدید را ملاقات نمود، اما نمی خواهم را diálisis.Pero من باید بگویم که به عنوان بیمار بیماری کلیوی نه تنها می تواند این چنین گفت و یا دوست ندارند که چون شما باید در مقابل این بیماری مبارزه، زمان مورد نیاز برای درمان باید به دوره serio.Por همچنین، شما شما حق را به انتخاب وقتی که می آید به چه نوع درمان خواهد داشت.

چگونه می توان بیماران دیالیزی با کراتینین 8.9 نفروپاتی دیابتی کمک کند؟

در واقع، دیالیز به عنوان یکی از روش های درمانی نارسایی کلیه شایع ترین می تواند به بیمار کمک کند زندگی می کنند کار بهتر ساخت قطعات از riñones.Con کمک به کسانی که مایع دیالیز اضافی و سموم دیگر را می توان در خون از بین می رود، بنابراین سطح بالای کراتینین و سایر علایم را می توان تا حدی کاهش داد.

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نمی خواهید به دیالیز چه کاری انجام دهید؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را، در حالی که بهبود علائم، شرایط به خصوص طولانی دیالیز، بنابراین برخی از بیماران tomar.En به عنوان این بخش از بیمار می خواهم نه می تواند برخی از درمان های جایگزین را انتخاب کنید می تواند به شما کمک کند زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید بدون diálisis.Una از بهترین و شناخته شده درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نه تنها به تسکین علائم مفید است، اما همچنین می تواند بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین برای دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک پس از آن ما خواهد همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: