بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.8 چه درمان ضروری است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.8 چه درمان ضروری است

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین درمان 6.8 چه NecesarioSe نیاز کراتینین بیماری کلیوی 6.8 که بیماری کلیه یک قاتل خاموش است درمان؟، دیالیز adecuado.Aunque می تواند این بیماری در ریشه آن را درمان نمی مورد نیاز است، اما می تواند به راحتی علائم و از بین بردن مواد سمی در یک زمان کوتاه است. بنابراین برای بیماران مبتلا به علایم شدید، که می تواند قبل از رسیدن به درمان های جایگزین کنند.

چرا سطح کراتینین بالا است؟

علت اساسی بیماری کلیوی عدم خون و اکسیژن را به سلولهای riñón.El واقعیت این است که برخی از عوامل از سلول های آسیب endotheial رگ های خونی، که خون و اکسیژن حمل و نقل "برای جلوگیری از کلیه، بیماری های کلیوی شکل روزانه و فشار خون خواهد شد تابع mayor.Debido آسیب کلیوی، کراتینین، BUN، الکتروشوک اوره در بدن تجمع می یابد خود را هر روز، پس آنها سطح بالا، و سپس عملکرد کلیه های آسیب دیده دوباره، این فرم به طور کلی از اشکال بیماری های کلیوی است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟

برای درمان بیماری های کلیوی، ما نیاز به گسترش عروق خونی برای افزایش حجم جریان خون، در عین حال، ما باید به حذف سم از بدن شما و بهبود گردش خون برای کمبود سلول های کلیه را جبران کند، فقط در این بنابراین، سلول های سالم می تواند محافظت شده و می تواند سلول های آسیب دیده را تعمیر کند. میزان بهبودی ممکن است به حد طبیعی باشد.

شما می دانید دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه است که به تعمیر یا محافظت سلول های کلیوی و یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی که باید برخی از درمان های جایگزین دیگر پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین برای دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: