درمان جایگزین برای PKD سطح کراتینین 7.8 به اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای PKD سطح کراتینین 7.8 به اجتناب از دیالیز

درمان جایگزین برای PKD سطح کراتینین 7.8 به اجتناب از دیالیز DiálisisAunque یک روش مشترک به منظور کاهش سطح بالای کراتینین است، اما در عین حال، منجر به بیماران تحت یک سری از عوارض adversos.Calambres عضلانی کم خونی شایع ترین ها هستند. بنابراین، چند بیماران مبتلا به PKD مشتاق به دانستن درمان جایگزین برای جلوگیری از دیالیز می باشد.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که با کیست های متعدد در riñones.Conforme گذشت زمان پر شده با مایع است، کیست بیشتر و بیشتر بیشتر و بیشتر نتیجه grande.Como، گسترش کیست ستم بافت نرمال و تحت تاثیر قرار عملکرد طبیعی سطح کراتینین riñón.El به راحتی بالا می رود disminuye.Con عملکرد کلیه در طول زمان، سطح کراتینین کراتینین سطح menor.Si نمی تواند به طور موثر کاهش می یابد، آسیب بیشتر و بیشتر است کلیه رخ می دهد.

با توجه به اثرات طبیعی و موثر، بیشتر و بیشتر مردم امید بستن برای طب سنتی چین برای کاهش creatinina.Y بالا بسیاری از کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری های کلیه را بسیاری از نوآوری در طب سنتی بر اساس China.The درمان های طبیعی به طور عمده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، درمان فشرده گرم، حمام پا.

درمان های طبیعی کار در اینجا به طور عمده برای تعمیر سلول های بیمار، بهبود عملکرد کلیه، نگه داشتن علائم تحت کنترل و عوارض، سطح کراتینین را می توان با بهبود عملکرد کلیه کاهش داد.

درمان های طبیعی نیز ممکن است رشد کیست های جلوگیری از فعال را متوقف سلول های پوششی ترشح ماده همچنین می توانید دفع کیست از طریق جلوگیری از مواد مایع فعال در انتشار سلولهای اپیتلیال حمایت می کنند. با انقباض کیست های کلیوی، بیماران دیالیزی کمتر دارند و یا حتی متوقف دیالیز.

شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی؟ آیا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی؟ لطفا یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: