چه چیزی باعث تنگی نفس از بیمار به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه چیزی باعث تنگی نفس از بیمار به دیالیزچه چیزی باعث تنگی نفس از بیمار به دیالیز

چه چیزی باعث تنگی نفس بیمار DiálisisQué باعث تنگی نفس در دیالیز بیمار است؟ همانطور که همه ما می دانیم که درمان دیالیز حیاتی است که برای حفظ، شما می توانید برخی از عوارض جانبی را، در حالی که کاهش علائم این بیماری کلیوی، تنگی نفس و یکی از شایع ترین است.

چه چیزی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز؟

احتباس مایعات یکی از دلایل اصلی برای عدم از مردم aire.Para در آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیه است، این میزان طبیعی مایع می تواند باعث I problemas.Demasiado مایع می تواند در بدن تجمع می یابد و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات است برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه diálisis.A اگر چه دیالیز به حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان به عنوان موثر نیست کلیه های سالم. تجمع بیش از حد مایع علل تورم و افزایش فشار خون، ساخت مایع اضافی کار قلب duro.El سخت تر حتی ممکن است در ریه ها تجمع می یابد، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس، که می شود یک دلیل احتمالی برای کمبود هوا در دیالیز.

به جز احتباس مایعات، کم خونی و کم / فشار خون بالا نیز می تواند از دلایل کمبود هوا، به طوری که بیمار به دیالیز زمانی که شما در چنین وضعیتی هستند، شما باید با دکتر خود اطلاع و اجازه دهید به شما کمک کند آنها را برای پیدا کردن علل و سپس اقدام مناسب را.

اما صرفنظر از اینکه چگونه، به عنوان یک بیمار به دیالیز باید یک دستیار درمان برای از بین بردن اثرات جانبی پزشکی diálisis.Micro-چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی می تواند کمک به بیماران دیالیزی زندگی بهتر پیدا برای کاهش عوارض جانبی بیشتر diálisis.Lo، می تواند کمک خلاص شدن از شر بیماران دیالیزی به تدریج با عملکرد پایین کلیه بهبود یافته است.

اگر سوالی دارید بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 2026
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: