دیابت در 60 درصد از عملکرد کلیه به عنوان درمانی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت در 60 درصد از عملکرد کلیه به عنوان درمانی

دیابت در 60 درصد از عملکرد کلیه از جمله عملکرد کلیه CurarlaDiabetes 60٪ چگونه آن را درمان؟ با توجه به تحقیقات، دیابت یکی از علل اصلی بیماری دیابت renal.A بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی تبدیل شده است پیشرفت یک مدت طولانی، که همچنین بدان معناست که اگر بیماران برخی از اقدامات خوب برای جلوگیری از بروز این بیماری، که ممکن است قادر به زندگی می کنند یک زندگی طولانی و سالم مثل مردم عادی را رنج می برند.

چگونه به درمان دیابت با عملکرد کلیه 60٪؟

بیماران مبتلا به دیابت می تواند کاری انجام دهد به عنوان پایین برای جلوگیری از صدمه به کلیه

رژیم غذایی کم پروتئین

به طور کلی، بیماران مبتلا به دیابت باید همیشه مصرف خود را از کربوهیدرات ها به جای هر دو مصرف مواد غذایی با این حال مصرف proteínas.Sin از غذاهای غنی از پروتئین را محدود می نفروپاتی دیابتی بدتر عنوان آن می تواند سوخت و ساز بدن کاستور بار کلیه و تجمع ضایعه پاتولوژیک.

کنترل قند خون

قند خون علت اصلی بسیاری از عوارض و صدمات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل قند خون پرداخت.

علت، این همه فقط یک راه برای به تاخیر انداختن بروز این بیماری، و بیمارانی که می خواهند به دور از دیابت نیاز به یک درمان پزشکی científico.Micro چینی به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی می تواند بزرگ انجام برای درمان دیابت با 60٪ عملکرد کلیه است. اگر بیماران خوش شانس هستند، ممکن است که فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

شما می دانید، پیشگیری خوبی برای اواخر درمان بهتر است. بیماران مبتلا به دیابت باید همه چیز را می توانند انجام دهند برای جلوگیری از بیماری های کلیوی crónica.Pero اگر بیماری خود را تا به آسیب کلیوی ناشی از باید اقدام مثبت برای درمان آن را انجام دهد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: