مدت زمان چگونه زندگی را برای مرحله 4 CKD است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مدت زمان چگونه زندگی را برای مرحله 4 CKD است

طول عمر چگونه به مرحله 4 خواهد CKDEtapa 4 بیماری مزمن کلیه اغلب تعدادی از علائم و complicaciones.Algunos از آنها می تواند به بیماران در مورد طول عمر خود را نگران و این بیماران رخ می دهد شروع به درخواست امید که چقدر زندگی با مرحله 4 CKD باشد.

همانطور که همه ما می دانیم، اگر سمت چپ به تنهایی، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را بدتر در بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) مدت زمان ESRD rápidamente.Una آن اتفاق می افتد، بیماران ممکن است برای شروع دیالیز یا پیوند کلیه تا در آینده نزدیک .by مقابل، اگر بیماران درمان موثر در زمان، CKD مرحله 4 کلیه مرحله نهایی می تواند با موفقیت سرمایه گذاری. هنگامی که مرحله 4 CKD معکوس شده است، طول عمر بیماران با موفقیت گسترش داده است.

به منظور دستیابی به این، ما می خواهم از روش های زیر را توصیه کند.

1. دنبال یک رژیم غذایی سالم: سالم بخورید و به درستی می تواند کمک به مدیریت عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه و حفاظت از tejidos.Las عملکرد کلیه باقی مانده نیازهای اساسی رژیم غذایی کم چربی در سدیم، کم پروتئین، کم هستند، اسیدهای چرب غیر اشباع بالا، و غیره. برنامه ریزی دقیق رژیم غذایی باید به وضعیت مبتلایان به بیماری بستگی دارد.

2. A کنترل خوبی از عوارض مربوط به کلیه: آسیب کلیوی می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی، که برخی از آنها، به نوبه خود بدتر از وضعیت کلیه می شود fácilmente.Si شما پروتئینوری، فشار خون بالا، و یا برخی مشکلات دیگر ، شما باید به موقع و مناسب برای مدیریت دارو را.

3.Rescate اختلال سلول کلیوی: با توسعه فن آوری های پزشکی، سلول اختلال کلیوی می تواند با موفقیت با کمک مصرف خوراکی طب چینی و خارجی از china.Una پزشکی تعمیر در حالی که افزایش سطح عملکرد کلیوی، آسیب کلیوی به معنی بیماران معکوس، و بیماران ممکن است دیگر با کلیه خود را زندگی می کنند.

این مقدمه از مرحله 4 طول عمر CKD و آن را بکشد. امیدوارم، که برای usted.Si مفید شما علاقه مند هستند، شما می توانید از طریق ایمیل و یا ارسال یک پیام enfermedad-renal@hotmail.com را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: