شما می توانید از طریق FSGS بیماران دیالیز زنده ماندن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید از طریق FSGS بیماران دیالیز زنده ماندن

بیماران مبتلا به FSGS می توانید از طریق DiálisisSi کانونی سگمنتال گلومرولو (FSGS) در نارسایی کلیوی در زنده ماندن پیشرفت می کند، بیماران باید برای شروع دیالیز diálisis.La می تواند کمک به پاک کردن خون آسیب دیده کلیه، بنابراین بیماران باید می خواهند بدانند که اگر بیماران مبتلا به FSGS ممکن است از طریق دیالیز یا نه زنده ماندن.

در بسیاری از کشورها، پزشکان نشان می دهد پزشکان خود را به انجام دیالیز، یک بار سطح خود را از عملکرد کلیه شده است کاملا bajo.La دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده جایگزین به زندگی عمومی خود را حفظ و طول عمر خود را با موفقیت.

در اغلب موارد، بیماران می توانند از طریق FSGS دیالیز زنده ماندن، اما زمان بقا باید به شرط بیماری pacientes.Sin با این حال بستگی دارد، اگر بیماران یکی از مشکلات زیر را داشته باشید، دیالیز درمان نمی امن برای آنها دیگر.

فشار خون -Choque یا پایین

-The ادم ریوی یا قلبی نارسایی ناشی از ضایعات شدید قلبی

-Arritmia شدید

تمایل به خونریزی شدید و یا خونریزی مغزی

-Cancer بدخیم و جوی پیشرفته

افراطی -Insuficiencia

روان-بیماریهای

دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به مرحله نهایی FSGS برای زنده ماندن؟ البته که نه است. اگر کلیه ها از بیماران به طور کامل شکست نیست، شما هنوز هم می تواند استفاده از برخی از درمان های alternativas.En در حال حاضر، برخی از روش های درمانی در واقع می تواند کمک به دستیابی به این اهداف برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی FSGS.

پزشکی -Micro-چینی Osmotherapy: این یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی china.Debido می تواند افزایش جریان خون به کلیه ها در تنظیم گردش خون و بهبود توانایی سلول کلیوی خود درمان کمک معلول را می توان ذخیره اما نکروز سلولهای کلیه آسیب دیده نیست.

-therapy "چهار آنهایی که": در این روش درمانی ترکیبی از طب چینی نرم افزار دهان و خارجی از طب چینی، که می تواند کمک به بهبود سطح عملکرد کلیوی FSGS بیماران موثر است.

که برای تعیین درمان بهتر است برای نجات کلیه های شما، شما یک ایمیل به توصیف بهتر بیماری خود و یا گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com.Estamos خوشحال برای کمک به حال.





:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: