چگونه به رفع مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به رفع مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

چگونه به رفع CrónicaEn مرحله 4 کلیه مرحله بیماری 4 CKD، کلیه ها در حال کار با یک آسیب جدی است، و در آخرین مرحله که در آن بیماران کلیوی می توانید مجموعه ای riñones.Para خود جلوگیری نارسایی کلیه و مرحله پایان بیماری کلیوی است، ahora.Algunas بیماران باید اقدامات را درمان کمک به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را تنظیم کنید.

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

در درمانگاه، GFR CKD به پنج etapas.Etapa تقسیم 4 بیماری کلیوی باعث عملکرد کلیه بین 15٪ و 29٪ .در این مورد، اگر چه بخش بزرگی از سلول های کلیه آسیب دیده اند و یا حتی نکروز، هنوز هم وجود دارد برخی از سلول های خون است که می تواند فیلتر کمک کند.

چه کاری می تواند ما را به رفع مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟

در حال حاضر، هیچ یک از درمانها CKD مرحله 4 به طور کامل درمان کنند. دلیل آن این است که هیچ دارو یا درمان می تواند سلول های کلیه نکروز nuevo.En مرحله 4 CKD نجات، ما می توانیم انجام دهیم این است که برای محافظت از سلول های سالم و ترمیم آسیب کلیه، سلول های کلیوی اما نه necróticas.Mientras این سلول ممکن است به حالت عادی بازگشت، بیماران مجبور نیست که در مورد سلامت کلیه های خود و یا سلامت عمومی نگران دوباره.

داشتن یک چت با دکتر آنلاین و یا ایمیل آزمون enfermedad-renal@hotmail.com گزارش خود را، به طوری کارشناسان Shijiazhuang شرکت کلیه بیمارستان بیماری های کلیه می تواند برخی از پیشنهادات مفید آزادانه به من بدهید.

برای کمک به بیماری کلیوی مرحله راه حل 4 نفر می تواند درمان "چهار آنهایی که"، که متشکل از مخلوط Maikang، طب گیاهی چینی دهان و دندان، درمان فشرده گرم و pies.Debido حمام به این درمان تست در درمان متمرکز هر دو داخلی و خارجی، بیماری مزمن کلیه می توانید بسیاری از اثرات درمانی آشکار برای دستیابی به pacientes.Ahora، بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی می خواهم به استفاده از این درمان برای معکوس کردن صدمه به کلیه ها. امیدوارم، آن را نیز برای شما مفید باشد.





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: