مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین چگونه برای درمان سطح بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین چگونه برای درمان سطح بالا

مرحله 4 نارسایی کلیوی با TratarloLos پزشکی کراتینین در سطح بالا همیشه دیالیز برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مرحله 4 توصیه است، اما واقعا برای افرادی که در این مرحله ممکن است برخی از گزینه های دیگر به جای diálisis.Debido در داشته مرحله 4، هنوز هم وجود دارد برخی از عملکرد کلیه، اگر شما می تواند بیمار را بهبود ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی از calidad.Entonces اند که چگونه برای درمان این بیماری مرحله 4 کلیه با سطح بالای کراتینین ؟

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه سطح کراتینین بالا؟

کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی و از طریق گلومرول کلیه توسط orina.Si گلومرول آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات است نه چپ فیلتر و سپس مرخص است خارج، سپس این سموم در خون باقی می ماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد alta.Eso نیم یک بار کلیه آسیب دیده، علائمی مانند کراتینین بالا رخ خواهد داد است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان این بیماری؟

از این ما می توانیم می دانیم که کراتینین بالا توسط آسیب به کلیه ها ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای دانلود، بهترین راه این است که تعمیر کلیه daños.Con کلیه عملکرد بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از residuales.Esta درمان بهبود در طب سنتی چینی گیاهی بر اساس است و شی اختلال کلیه راست. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 و سطح کراتینین بالا ممکن است زندگی calidad.Si سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و نیست در صورت تمایل به دکتر ما در خط تماس بگیرید یا ترک برای ما پیغام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: