صفحه 5 از علائم بیماری کلیوی FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

صفحه 5 از علائم بیماری کلیوی FSGS

  صفحه 5 از علائم بیماری کلیه FSGSFSGS، گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال، باعث زخم در riñones.Como کلیه ها قادر به انجام کار خود را به طور معمول، مایعات، سموم و مواد زائد اضافی در cuerpo.Luego تجمع، بیماران برخی از علائم و عوارض رایج است. امروز، ما در اینجا به معرفی 5 علائم شایع بیماری کلیوی FSGS.

بالا 1: کف آلود ادرار

ادرار کف آلود است، یک شاخص از دست دادن بیش از حد پروتئین در بیماران orina.Cuando توسعه پروتئین FSGS بیماری کلیه، گلومرول تغییر می توانید آن را از فرار را حفظ کند. اگر مقدار از دست دادن پروتئین بیش از 3.5 گرم / 24 ساعت، نشان دهنده وقوع سندرم نفروتیک است. FSGS علت اصلی سندرم نفروتیک است.

بالا 2: تورم

تورم است یک علامت معمولی از FSGS، ناشی از احتباس مایعات و از دست دادن proteínas.De بنابراین، بیماران ممکن است ادم پلک، پاها، ساق پاها، مچ پا، شکم متوجه، و غیره. اگر بیماران دارای التهاب، آنها باید مصرف خود را از مایعات و سدیم نظارت داشته باشند.

صفحه 3: فشار خون بالا

فشار خون بالا یک عامل که ممکن است پیشرفت بیماری renal.Si کنترل نمی موثر، فشار خون بالا می تواند آسیب کلیوی القاء سرعت بخشیدن است. علاوه بر این، فشار خون بالا می تواند پیش آگهی بیماران بدتر، اگر به طور موثر کنترل نمی شود.

بالا 4: ادرار خون

ادرار خون نشان می دهد حضور سلول های قرمز خون نشت به داخل ادرار. از آنجا که غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، کلیه ها قادر به انجام عملکرد خود را از فیلتر efectiva.En برخی موارد، ادرار خونی می تواند با شروع عفونت های دستگاه ادراری و سنگ کلیه رخ می دهد.

بالا 5: کم خونی کلیوی

وقتی کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO، بدن می تواند سلول های قرمز خون تولید کند به طور معمول. سپس، کم خونی کلیوی به راحتی رخ می دهد. با این مشکل، بیماران ممکن است خستگی و ضعف را تجربه کنند.

بالا برخی از علائم رایج این بیماری FSGS. اگر شما فقط تجربه برخی از نشانه ها و عوارض فوق، شما می توانید کمک آنلاین به یاد بگیرند که چگونه برای رسیدگی به آنها را دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 1181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: