نکات بهداشتی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نکات بهداشتی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

نکات بهداشتی برای کلیه مرحله بیماری راهنمایی سلامتی 3 CrónicaLos برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ممکن است کاهش روند پیشرفت بیماری رژیم غذایی renal.Una برای CKD کمک باید محدوده نرمال از سطح فشار خون و قند و شکر حمایت sangre.En این مقاله عمدتا شوراهای بهداشتی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معرفی شده است.

یک رژیم غذایی برای CKD باید سطح نرمال فشار خون و قند و شکر و نمک sangre.Esta محدوده به طور معمول شامل محدود کردن مصرف پروتئین را پشتیبانی کند. برای بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی، بدون نیاز به تخصصی مصرف غذاهایی که حاوی مواد معدنی دیگر مانند پتاسیم و فسفر است.

فشار خون بالا است که هر دو و عوارض این بیماری فشار خون بالا renal.La کاهش عملکرد کلیه بدتر، بنابراین حفظ فشار خون به طور منظم باید تمرکز برای بیماران مبتلا به CKD باشد.

افراد مبتلا به CKD مرحله 3 باید به دور از مصرف بیش از حد پروتئین نگهداری می شود. مصرف روزانه پروتئین باید 0.6 گرم در هر پوند از وزن بدن تجاوز نمی کند.

بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 تغییرات بیشتری در رژیم غذایی خود، مانند غذاهای حاوی محدود پتاسیم و فسفر.

بیماران اغلب تجویز داروهای خاص، مهار کننده های ACE و ARBs به منظور کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه است. حتی اگر بیماران دارای فشار خون طبیعی، بیماران نیاز به مواد مخدر است.

درمان های طبیعی Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه باید اثر کند کردن گسترش بیماری کلیوی، در درجه اول از طریق بهبود عملکرد کلیه است.

گیاهان طبیعی موجود در این درمان از مواد اصلی و می تواند عملکرد رگ های خونی گسترش رسیدن به، التهاب و لخته شدن reliving، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تعمیر سلول های بیمار و احترام خود را gradualmente.Más هنوز هم مهم نرمال عملکرد، کارشناسان کلیه در اینجا یک برنامه درمانی خاص برای هر یک از شما انجام شده است.

می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی و طرح درمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: