کران بری سودمند برای بیماران لوپوس است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کران بری سودمند برای بیماران لوپوس استکران بری سودمند برای بیماران لوپوس است

کران بری سودمند برای PacientesNefritis نفریت لوپوس لوپوس توسط لوپوس اریتماتوی باعث sistémico.Para بیماران لوپوس مدیریت باید غذاهای خوردن آلبالو correctos.El یک میوه مشترک است که می تواند به طور مستقیم خورده و یا ساخته شده را به آب است. این زغال اخته برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسی مفید است؟

بزرگترین ارزش دارویی از زغال اخته است که برای جلوگیری و درمان عفونت های دستگاه لوپوس urinario.Nefritis یک اختلال کلیوی رایج در بین زنان است، در حالی که عفونت ادراری می تواند وضعیت بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به بیماری facilidad.Si را تحت تاثیر قرار نفریت لوپوس این مشکل، شما می توانید یک لیوان آب آلبالو نوشیدنی برای کنترل این مشکل است.

این میوه نیز حاوی آنتی اکسیدان غنی است که می تواند رادیکال های آزاد از بدن، که می تواند کمک به حفاظت از ارگان های مختلف از آسیب و جلوگیری از آسیب بیشتر به riñones.Por بنابراین از بین بردن، بیماران می توانند وضعیت را بهبود بخشد سلامت بیمار به طور کلی از طریق مصرف زغال اخته.

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، کلیه های آسیب دیده ممکن است شکست بخورند برای حفظ سطح pH در خون است که می تواند به برخی از مشکلات دیگر مانند اسیدوز metabólica.El میوه زغال اخته منجر موثر است برای تنظیم pH و حفظ سلامت مجاری ادراری.

وقتی کلیه ها توانایی خود را برای تنظیم فشار خون از دست بدهد، بیماران دارای فشار خون بالا. آب آلبالو یک نوشیدنی کم کالری است، و می تواند فشار خون بالا موثر کمک کند.

در نهایت، زغال اخته گزینه خوبی برای از بین بردن یبوست و از بین بردن سموم و چربی بدن است. بنابراین، بیماران می توانند آب آلبالو و یا غذا خوردن زغال اخته بنوشید برای تمیز کردن محیط داخلی خود را.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم قره قاط گزینه خوبی برای بیماران لوپوس nefritis.Sin این به این معنا نیست که همه بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می تواند آب آلبالو بنوشید است. اگر شما پتاسیم بالا و یا گلوکز در خون، آنها باید مصرف خود را از قره قاط محدود می کند.

به مسئول سلامت و امنیت آنها، شما می خواهم بهتر دکتر آنلاین در جزئیات قبل از غذا خوردن این میوه مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: