کراتینین 6.3 در بیماری کلیه چه چیزی باعث نشان می دهد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 6.3 در بیماری کلیه چه چیزی باعث نشان می دهد

کراتینین 6.3 در بیماری کلیوی است که باعث IndicanMi کراتینین سرم 6.3 در طول آزمون های اخیر نشان می دهد چه؟ من 42 ساله هستم. در واقع، کراتینین سرم یک شاخص عملکرد کلیوی، که ارزش می دانید در چه مرحله بیماری است در است.

در درمانگاه، کراتینین 6.3 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و نه فقط ترک 30 درصد عملکرد کلیه پایین می تواند کار normalmente.Sin کنترل مطلوب بیماری خواهد شد مرحله 5، بیماری مرحله انتهایی کلیه، یک بیماری تهدید کننده زندگی است که، پس از آن افراد باید در دیالیز یا پیوند.

بنابراین برای افرادی که در این وضعیت است، مراحل باید فورا گرفته شده برای جلوگیری از این بیماری است peor.En گذشته، هیچ راه خوبی برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است retrasarlo.Pero در حال حاضر برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند کمک به مردم جلوگیری، حتی درمان revertirla.Esas در طب سنتی چینی گیاهی بر اساس، و می تواند بیماری را به طور موثر در یک زمان کوتاه درمان وجود دارد. چه بیشتر، شما می توانید مشکل از علل زمینه ای خود کلیه را حل کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، بسیاری از انواع چمن در آن وجود دارد، بنابراین برای درمان پزشکی گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار رسیدگی، برای رسیدن به بهترین اثر شفا. همکاری با سایر درمان ها، شما می توانید مشکل ریشه کلیه را حل کند.

از بالا ما می دانیم که کراتینین سرم 6.3 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در گذشته، دشوار است به درمان است، اما در حال حاضر با کمک درمان مناسب، پیشرفت این بیماری می تواند جلوگیری از حتی invertirse.Así اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز دارید، جرات نمی به ایجاد ارتباط با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: