نکاتی برای بیماران مبتلا به کراتینین اوره 4 و 92
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیهنکاتی برای بیماران مبتلا به کراتینین اوره 4 و 92

نکاتی برای بیماران مبتلا به کراتینین 4 و اوره کراتینین اوره 92Tanto 4 و 92 به میزان قابل توجهی بالاتر از نرمال، که در آن بیماران باید به جای مشکل شما renal.De بنابراین مراجعه کنید، برخی از پیشنهادات ارائه شده برای کمک به مقابله با کراتینین اوره بالا 4 و 92.

کاهش تولید کراتینین و اوره

کراتینین می آید از کراتین در طول متابولیسم muscular.Para کنترل تولید کراتینین، بیماران بهتر اجتناب از غذاهای حاوی کراتین بود و کاهش سطح فعالیت فیزیکی است.

تولید اوره ترمینال یکی از متابولیسم پروتئین است، بنابراین بیماران باید مصرف خود را از پروتئین ناقص به ویژه پروتئین ها، که می تواند اوره و دیگر مواد زائد تولید را کنترل کند.

-Eat مواد غذایی مناسب برای افزایش مقدار کراتینین و اوره دفع

از آنجا که مقدار کراتینین و دفع اوره به میزان فیلتراسیون گلومرولی مربوط، آن را برای افزایش GFR از بیماران برای کاهش کراتینین و اوره 92.Si نفر می خواهید برای بهبود بیماری های کلیوی خود مفید است، شما می توانید آب آلبالو، لیمو، فلفل قرمز، کلم، و غیره را امتحان کنید.

-Acepta برخی از درمان های پزشکی برای کمک به حذف کراتینین و اوره

کلیه ها، پوست و دستگاه گوارش سه ارگان دفعی هستند، بنابراین بیماران می توانند درمان را بهبود بخشد تعداد بیماران نه تنها کلیه دفعی، بلکه پوست و دستگاه intestinal.Medicinal حمام، تنقیه درمانی را مرهم درمانی، طب سوزنی، و غیره، می تواند سطوح پایین تر کراتینین و اوره از بیماران کمک کند.

بهبود وضعیت کلیه

برای کاهش سطح بالایی از سطح کراتینین و اوره را از ریشه، بیماران باید برخی از روش های درمانی برای بهبود وضعیت آنها و معکوس کلیه ها آسیب برساند renal.Por عنوان مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پاک کردن خون آلودگی درمانی و درمان سلول های بنیادی می تواند کمک به دستیابی به این اهداف.

برای روش های است که می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین و اوره در جزئیات کمک، به سادگی دکتر آنلاین ما تماس بگیرید. آنها خوشحال کمک کند.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: