مرحله بهبود زندگی امید به 5 نارسایی کلیه دیالیز بدون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بهبود زندگی امید به 5 نارسایی کلیه دیالیز بدون

بهبود عمر مرحله 5 بدون دیالیز DiálisisLa کلیه شایع است برای کمک به بیماران زندگی می کنند درمان طولانی تر است. اما دیالیز است که مهم ترین برای بیماران به امید امید به زندگی طولانی تر vida.La هنوز توسط دیالیز گسترش نیست، و عملکرد کلیه در ادامه به از دست دادن در زمانی که بیمار تحت بنابراین diálisis.Por اشکال ، بیشتر بیماران مشتاق به دانستن چگونگی بهبود امید به زندگی از مرحله 5 به نارسایی کلیوی بدون دیالیز می باشد.

به منظور بهبود امید به زندگی است که به بهبود نقش درمان های طبیعی renal.Los در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در طولانی vida.Los امید موثر ثابت شده است درمان های طبیعی به طور عمده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، پا، گرم درمان فشرده سازی.

دارویی حمام

اول، گیاهان چینی موجود در این درمان باید تصفیه پودر و در آب که در آن بیماران نیاز به یک bathroom.The شکسته بیماران نیاز به حمام حدود 30 minutos.Durante حمام روند درمان بیماران عرق زیادی، مواد سمی و مایع اضافی را می توان از بدن خارج، همراه با بسیاری از ارتقاء orina.La از مواد سمی محیط بهداشتی برای کمک گرفتن سلول های بیمار تعمیر فراهم می کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین درمان برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز و پیوند riñón.Y توابع درجه اول به منظور بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، آن را درمان اصلی است که افزایش امید به زندگی در پودر hospital.The ما از داروهای گیاهی چینی در دو کیسه داده می شود که در منطقه کمری از pacientes.Con حمایت قرار داده است تصفیه شده دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند نفوذ و صدمه به کلیه ها نقش directamente.La که گیاهان چینی می تواند دستیابی به ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، لایروبی ماتریس extrecellular زنده التهاب و لخته شدن در عروق خون، ترمیم بافت کلیه بیمار، عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابند، بیماران کمک دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

امید به زندگی را می توان تا حد زیادی به بهبود عملکرد renal.Quieres می دانم می خواهم به امید به زندگی طولانی تر بدون دیالیز شود؟ لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: