این پا حمام درمانی مفید در درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این پا حمام درمانی مفید در درمان بیماری مزمن کلیه

این درمان مفید پا حمام در درمان بیماری های کلیوی CrónicaEs مفید در درمان مزمن کلیوی فوت حمام بیماری درمان است؟ در واقع، این نوع درمان یکی از موثرترین درمان در درمان بیماری های کلیوی است، همراه با شش روش های درمانی دیگر به عنوان درمان بالا هفت TCM شناخته شده است.

پا حمام درمانی تنها آب گرم؟

درمان حمام پا طب چینی سنتی حمام پا، سادگی، آن را یک بخش اساسی از طب سنتی چینی است.

نصف النهار اصلی تحریک چی کلیه و از بین بردن عوامل بیماری زا در نصف النهار سمی کلیه غرق پای خود را در جوشانده دارویی، که می تواند در Yongquan طحالی (KI 1) و طحالی عمل Taixi (KI 3) .این درمان حمام پا می تواند چی اصلی در نصف النهار کلیه پا shaoyin به اندازه کافی ایجاد و جریان هموار را وارد کنید کلیه و سپس چی اصلی، کلیه باید بازسازی شود.

اثرات درمان حمام پا در درمان بیماری کلیه ها چه هستند؟

آن را در تسکین درد، ترویج کیفیت خواب مفید است، بهبود اشتها و عرق کردن. چه بیشتر، شما می توانید دست و پا خود را و تسکین خارش گرم.

با این حال، این درمان می تواند بیماری های کلیوی و یا به خودی خود درمان نیست. بنابراین در طول درمان، پزشکان مسئول برای درمان های مختلف با این درمان به منظور دستیابی به یک اثر curativo.Una بهتر از درمان شناخته شده به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند بیماران مبتلا به اختلال خفیف کلیوی کمک همکاری بازگشت به زندگی عادی.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما ممکن است این پیام را به ما ترک و یا دکتر ما واتساپ مشورت:، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک 8618230015367.





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: