هر فرصتی بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر فرصتی بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خونهر فرصتی بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون

احتمال بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی هر فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون بالا HipertensivaHay؟ نفروپاتی فشار خون فشار خون بالا crónica.Como بیماری کلیوی فشار خون ثانویه باعث آسیب به عروق خونی در کلیه ها است، عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد.

آیا ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون بالا؟

آن را باید روی بیماری شرایط بیمار بستگی دارد.

اگر میزان فیلتراسیون گلومرولی شما (GFR) بالاتر از 60 میلی لیتر / دقیقه باقی مانده است، شکی نیست که ما می توانیم آسیب کلیوی معکوس و بهبود عملکرد کلیه با موفقیت وجود دارد.

اگر دامنه خود را GFR 15-59 میلی لیتر / دقیقه است، 50٪ شانس برای معکوس نفروپاتی فشار خون بالا خود و به دست آوردن تابع بهبود کلیه است.

اگر GFR کمتر از 14 میلی لیتر / دقیقه می باشد، ما می توانیم کمک به متوقف کردن وضعیت بیماری شما را بدتر و پیشگیری از عوارض تهدید کننده زندگی است. علاوه بر این، ما قادر به بهبود کیفیت زندگی بیماران.

در اینجا، شما باید بدانید اگر شما این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه را دارند. سپس من به شما چند راهنمایی برای کمک به بهبود سلامت خود را به من بدهید.

درمان های موثر برای بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی فشار خون بالا

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که فشار ریشه نفروپاتی فشار خون بالا است، برای درمان بیماری کلیوی باید از مدیریت فشار خون alta.En اول شروع، یک برنامه رژیم غذایی سالم با مصرف مورد نیاز است سدیم، مایع و پروتئین restringida.Luego، بیماران ممکن است نیاز به گرفتن برخی از داروهای ضد فشار خون مانند مهار کننده های ACE، ARBs و مسدود کننده های کانال کلسیم است. در اغلب موارد، بیماران نیاز به انواع مختلفی از داروها برای کنترل وضعیت بیماری خود را. برای تعیین داروهای به دکتر آنلاین مشورت کنید.

علاوه بر این، درمان مانند میکرو چینی پزشکی، البته خون آلودگی درمانی، درمان فشرده گرم و سلول های بنیادی است که می تواند کمک به بهبود وضعیت کلیه، اما با توجه به خود را مناسب برای pacientes.Entonces مختلف درمان شما باید انتخاب کنید وضعیت.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون بالا، شما می توانید ایمیل ارسال و یا چت با ما enfermedad-renal@hotmail.com دکتر واتساپ: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: