بیماری مزمن کلیوی و کلیه سالم خوب یکی از این تفاوت ها چه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیوی و کلیه سالم خوب یکی از این تفاوت ها چه هستندبیماری مزمن کلیوی و کلیه سالم خوب یکی از این تفاوت ها چه هستند

بیماری مزمن کلیوی و کلیه سالم خوب یکی از DiferenciasEnfermedad مزمن کلیه و کلیه های سالم خوب است، چه تفاوت؟ در بیماری های کلیوی مزمن کلیه به حدی آسیب دیده است چه هستند، آسیب را می توان با دو riñones.Pero یک همراه ممکن است به معنای کلیه سالم خوب فرد مبتلا به بیماری یک کلیه یا آسیب به دنیا آمد دو کلیه ها.

به عنوان یک کلیه جبرانی قوی، به طوری که مردم می توانند حتی مانند یک فرد عادی با یک riñón.Así زندگی می کنند که مردم متولد شده با یک کلیه می تواند یک زندگی عادی با وجود زندگی خود را، بنابراین، تا زمانی که هیچ نشانه آشکار وجود دارد، لازم نیست برای مراقبت از او را.

اما برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه، بدون توجه به بیماری آسیب دیده است یک یا دو کلیه، آنها نیاز به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از نارسایی کلیوی، بیماری حتی اورمی.

چگونه برای درمان بیماری های مزمن کلیه؟

بدون کنترل خوب، اورمی بیماری کلیوی وارد در یک دوره کوتاه از زمان، به طوری که راه برای مقابله با است که واقعا یک مشکل بزرگ است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری گیاهان طب چینی سنتی، که هدف آن بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آسیب های باقی مانده mayor.Con کمک این درمان است، مردم در مراحل اولیه بیماری کلیوی ممکن است این فرصت را به عنوان یک فرد normal.Es می گویند، برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند زندگی می کنند ممکن است این فرصت را به معکوس بیماری خود را با کمک از این درمان.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، جرات نمی به دکتر ما تماس آنلاین و یا ارسال ایمیل به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: