برنامه رژیم غذایی برای تغییرات پارانشیم کلیه با درجه 3
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برنامه رژیم غذایی برای تغییرات پارانشیم کلیه با درجه 3برنامه رژیم غذایی برای تغییرات پارانشیم کلیه با درجه 3

برنامه رژیم غذایی برای پارانشیم کلیه تغییرات 3De درجه با توجه به میزان آسیب به کلیه ها، تغییرات پارانشیم کلیه می توان به سه grados.En درجه 3، بیماران باید با توجه به طرح خود dieta.Un پرداخت تقسیم برنامه رژیم غذایی سالم می تواند کمک به تاخیر پیشرفت تغییرات پارانشیم کلیه با درجه 3.

در درجه 3، پارانشیم کلیه به شدت آسیب دیده بود، بنابراین بیماران باید باید بار در riñones.De با توجه به ویژگی های بیماری پارانشیم کلیه را کاهش می دهد، بیماران باید با توجه به جنبه های زیر در برنامه خود پرداخت وعده های غذایی.

-Sodium

همانطور که می دانیم، پارانشیم کلیه ها مسئول فیلتر کردن خون و حذف liquid.If بیش از حد کار نمی کند، حفظ مایع بیش از حد در بدن، منجر به فشار خون بالا و تورم است. در این مورد، اگر بیماران را سدیم اضافی، بیشتر مایع تجمع می یابد در نظر cuerpo.En از این، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی کم سدیم در را دنبال کنید.

-protein

کلیه ها مسئول برای از بین بردن مواد زائد از سوخت و ساز بدن proteínas.Para کاهش بار بر روی کلیه ها، بیماران پیشنهاد به دنبال یک رژیم فقیر از طرح proteínas.En به طور کلی مصرف پروتئین توصیه شده روزانه حدود 0.6 است گرم / کیلوگرم وزن بدن است. علاوه بر این، بیماران همچنین باید پروتئین با کیفیت بالا را، مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ، ماهی و شیر.

-Potassium

در مرحله نهایی، کلیه ها توانایی خود را برای حذف پتاسیم اضافی را از دست بدهند، بنابراین بیماران باید مصرف خود را از پتاسیم محدود و اجتناب از غذاهای حاوی پتاسیم، مانند پرتقال، موز، هندوانه، و غیره.

-Phosphorus

مانند پتاسیم، فسفر معدنی دیگری است که بیماران با درجه 3 تغییرات پارانشیم کلیه باید ingesta.Mariscos خود، حیوانات، آجیل، محصولات لبنی، مواد زائد و غیره کنترل است، معمولا حاوی فسفر غنی است، بنابراین بیماران باید با توجه به مصرف این غذاها پرداخت.

برای برنامه رژیم غذایی فرد، شما می توانید اطلاعات در مورد وضعیت بیماری خود را در فرم زیر را ترک کنند. بنابراین، ما می توانیم پیشنهادات به من بدهید.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی تغییر پارانشیم کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: