GFR 50-60 چه چیزی باعث امواج رسانه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

GFR 50-60 چه چیزی باعث امواج رسانه

GFR 50-60 امواج که باعث می شود GFR 50-60 mediosOlas معنا است؟ این بدان معناست که GFR بهبود یافته است؟ از ارزش آن، سطح GFR در حال بهبود است، نشان می دهد که بیماری خوبی انجام می دهند . اما، در واقع، می تواند به عنوان این تشخیص داده، به عنوان بسیاری از عوامل هستند که می تواند سطح GFR را تحت تاثیر قرار وجود دارد، ما باید آن را در تمام جنبه های تشخیص می دهد.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه است پنج مرحله، در مراحل مختلف GFR است diferente.GFR سطح، GFR، بهترین ارزش برای نشان دادن عملکرد renal.Conocer GFR کمک می کند تا دکتر شما را برای پیدا کردن ورزشگاه بیماری کلیوی. این مهم است که پزشکان را طرح درمان مناسب.

GFR چیست؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) اندازه گیری که چگونه به خوبی کلیه های شما فیلتر مواد زائد از خون است، و می تواند از یک اندازه گیری کراتینین در خون برآورد شده است.

برای افراد مبتلا به GFR کمتر از 60، در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آن vital.Para مرحله افرادی که در این مرحله، کلیه های شما آسیب دیده اند در حد متوسط ​​است، بنابراین تقاضا برای درمان فوری، برای جلوگیری از این بیماری است peor.Si خارج از کنترل بیماری و سقوط در مرحله 4 یا 5 به سرعت درمان نشود، پس از آن مردم به مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه.

از بالا ما می دانیم که ما باید تشخیص بیشتر انجام دهید تا بدانید که اگر افزایش سطح GFR 50-60 نشان می دهد که این بیماری به خوبی می گذرد یا نه، اما هر چقدر، مرحله 3 یک گام برگشت پذیر است، بنابراین فرصت. اگر شما هر گونه کمک نیاز جرات نمی به دکتر ما تماس بگیرید در خط، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.

اگر شما هنوز هم می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: