چرا بیماران نفریت لوپوس دارند پا درد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران نفریت لوپوس دارند پا درد

چرا بیماران نفریت لوپوس لوپوس اند پا DolorNefritis inmunológico.Con با پیشرفت نفریت لوپوس همراه است، سطح اختلال عملکرد کلیه gradualmente.Luego کاهش می یابد، بیماران خواهد شد تعدادی از عوارضی دارند، و برخی ممکن است درد pie.Por این علائم دارید؟

به طور کلی، پا برای بیماران لوپوس نفریت درد با شرایط مختلف ایجاد می شود.

-The آرتروز یا نقرس

نفریت لوپوس در نتیجه SLE، که همچنین می تواند بسیاری از حمله órganos.Con دیگر بدتر شدن بیماری کلیه است، مشترک است به احتمال زیاد در این بیماری نقش داشته باشد. دلیل این است که کلیه های آسیب دیده می تواند completo.La تجمع اسید اوریک اسید اوریک از بین نمی برد می تواند ورم مفاصل و نقرس را وادار به راحتی، بنابراین بیماران ممکن است پا درد داشته باشد.

تورم -Feet

معمولا، التهاب دردناک نیست، اما در موارد شدید، التهاب باعث گردش خون ضعیف که باعث افزایش خطر ابتلا به بیماران احتباس مایعات infecciones.Si در پای او، باید برخی از درمان برای کاهش این مشکل را.

عدم تعادل الکترولیتی

علاوه بر تمیز کردن تعادل الکترولیتی خون یکی دیگر از عملکرد کلیه است. fácilmente.Entonces وقتی کلیه ها قادر به عملکرد طبیعی، تعادل الکترولیتی نابود خواهد شد، سطوح پایین کلسیم، سطح بالایی از فسفر و پتاسیم بالا می تواند علل درد پا برای بیماران لوپوس.

در حال حاضر ما می دانیم که علت تغییرات درد پا از فردی به بیماران persona.Si می خواهید برای کاهش درد پای خود را، آنها باید برای اولین بار از پیدا کردن، باعث درد پای خود را. درمان مناسب می تواند بیماران موثر خلاص شدن از شر این مشکلات.

علاوه بر مدیریت به علت زمینه ای، بیماران باید برای برخی از روش های درمانی است که می تواند کمک به بهبود وضعیت riñón.Por به عنوان مثال، سلول های بنیادی نگاه کنید، پاک کردن خون آلودگی درمانی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و غیره، می تواند کمک به معکوس کردن وضعیت کلیه و تنظیم سیستم inmunológico.Por بنابراین، بیماران ممکن است نشانه ای از ریشه را کاهش دهد.





:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: