افراد می توانند مانند یک فرد عادی با کلیه زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

افراد می توانند مانند یک فرد عادی با کلیه زندگی می کنند

مردم می توانند زندگی مانند یک فرد عادی با RiñónPuede زندگی مانند یک فرد عادی با یک کلیه؟ در واقع، بله، اگر کلیه چپ می تواند سالم بماند.

کلیه ها یک جفت اندام واقع در پشت شکم. در مورد اندازه یک مشت - هر کلیه در حدود 4 یا 5 اینچ طولانی است.

عملکرد کلیه ها تصفیه خون می شود. همه خون در بدن ما از طریق کلیه ها چند بار در کلیه day.The حذف زباله عبور می کند، کنترل تعادل مایعات بدن، و تنظیم تعادل electrolitos.Como خون کلیه ها فیلتر، ادرار ایجاد شده، که در تجمع لگن از کلیه - سازه قیف شکل است که تخلیه کردن لوله به نام حالب به مثانه.

هر کلیه حاوی حدود یک میلیون واحد به نام نفرون، که هر کدام یک فیلتر خون میکروسکوپی است.

یعنی عملکرد کلیه جبرانی قوی و ممکن است تا 90 درصد از عملکرد کلیه از دست دادن تا بدون هیچ نشانه یا افرادی problema.Así با کلیه می تواند مانند یک فرد عادی به عنوان اقامت ترک زندگی می کنند، تا زمانی سالم است.

اگر چه کلیه تا به یک تابع جبرانی قوی است، اما بهتر است به دو کلیه بهداشتی، بنابراین یک بار شما را پیدا کلیه شما است دچار مشکل، شما باید اقدام در حال حاضر، شما ممکن است این فرصت را به نجات کلیه خود را آسیب دیده با درمان به موقع داشته .

بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و نمی خواهید به حذف کلیه، لطفا با دکتر خود را بر روی خط تماس بگیرید یا ترک برای ما پیغام، ما همه چیز ممکن است به ayudarle.Toda اطلاعات ما شما را به رایگان هستند پس دریغ نکنید با ما تماس بگیرید، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: