من می توانم الکل در کراتینین و GFR 150 30 نوشیدنی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم الکل در کراتینین و GFR 150 30 نوشیدنی

من می توانم الکل در نوشیدنی و کراتینین GFR 150 30The روح معمولا در زندگی روزمره ما به نظر می رسد، اما الکل خواهد شد برخی از مشکلات سلامتی، حتی برای افراد salud.Si 150 نفر کراتینین داشته و GFR 30 شود، آنها توجه بهتر به مصرف حال الکل.

کراتینین و GFR 150 30 نشان می دهد مرحله کلیه بیماری 3B Crónica.En این وضعیت، بیماران باید شروع به از برخی از علائم و نشانه های بیماری های کلیوی و عوارض مانند فشار خون بالا رنج می برند، تورم، پروتئینوری، و غیره on.For مدیریت این عوارض، بیماران باید داروهای موقع درست کنند.

علاوه بر درمان پزشکی، بیماران همچنین باید توجه به برنامه رژیم غذایی خود و راه vida.Si پرداخت نوشیدن مقدار زیاد الکل، اختلال قلبی و عروقی، فشار خون بالا و تورم ممکن است بدتر شوند fácilmente.Aunque هیچ تحقیقی نشان داده است به طور مستقیم در کلیه ها و عوارض ناشی از بیماری کلیه، آن را بهتر برای این بیماران برای کنترل آشامیدنی خود سخت است.

اگر شما اتفاق می افتد به کراتینین GFR 150 و 30، از جنبه های دیگر نیز باید در برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را به ذکر است.

1. اجتناب از غذاهای پر سدیم: سدیم یک ماده معدنی است که می تواند احتباس مایعات اضافی در بدن می شود، افزایش بار بر روی کلیه ها و کاهش میزان ترشح از creatinina.Entonces، شما ممکن است دریابید که افزایش سطح کراتینین GFR اما سطح کاهش می یابد.

2. انتخاب پروتئین با کیفیت بالا مصرف کنید: کیفیت پروتئین می تواند اسیدهای آمینه ضروری بیشتری برای بدن فراهم می آورند و کاهش تشکیل روشن تخم مرغ desecho.La، گوشت بدون چربی، شیر و ماهی ها منابع خوبی از این نوع پروتئین .

سطح 3.Reduce فعالیت بدنی: کراتینین در طول انقباض عضله تولید، بنابراین با سطح بالای کراتینین و GFR کم باید سطح فعالیت پایین تر física.Sin آن را نیز باید انجام ورزش ملایم به طور منظم برای تقویت چی در بدن شما.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل یا صحبت با دکتر خود در واتساپ: 8618230015367.





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: