گرفتگی عضلات دیالیز عضلانی: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گرفتگی عضلات دیالیز عضلانی: علل و درمان

گرفتگی عضلات دیالیز عضلانی: علل و TratamientosCalambres عضلانی می تواند بسیار دردناک و اغلب هنگامی رخ میدهد که بیماران تحت دیالیز هستند. گرفتگی عضلانی را تحت تاثیر قرار زندگی عادی بیماران severamente.Esta ممکن است به این دلیل که تمام بیماران می خواهند برای خلاص شدن از گرفتگی عضلانی.

کمپینگ عضلانی ممکن است فرآیند دیالیز به عنوان آن را به حذف سریع مایع از فرد توسط فرایند مربوط موجب کرامپ diálisis.Las بیشتر احتمال دارد که توسط بیش از حد مایع در cuerpo.Cuando ایجاد می شود اضافه بار حجم رخ می دهد، ماشین دیالیز برنامه ریزی شده است برای از بین بردن مایع اضافی توسط مهلت، معمولا به مدت چهار رفتن horas.Por بنابراین مهم است که بیماران در کاهش میزان مایع متمرکز کاهش diálisis.Las intersessional در افزایش مایع بین جلسات دیالیز مفید است برای کاهش گرفتگی عضلانی.

درمان مناسب برای گرفتگی، نارسایی کلیه چیست؟

کینین یک دارو است که برای سالهای زیادی را به بطور منظم احساس گرفتگی عضلانی diálisis.Y در احیای گرفتگی عضلانی به طور موقت موثر است استفاده می شود. لازم است برای بیماران مبتلا به گرفتگی عضلانی به اندازه کافی ویتامین E، که آن هم در تسکین CRAPPING عضلات مفید باشد.

با این حال، آنچه منظور من این است که راه اساسی ترین است برای کمک به بیماران بازگشت به زندگی می کنند گرفتگی عضلانی است برای خلاص شدن از دیالیز possible.And بسیار به عنوان بهترین راه برای نگه داشتن دور از دیالیز است که به بهبود عملکرد کلیه است. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بسیاری از کارشناسان کلیه بیماران ارائه می دهد تعدادی از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی china.Esta یک برنامه کاربردی خارجی است. مواد اصلی در این درمان ها از گیاهان طبیعی جمع آوری شده، به طوری که آنها کمتر و یا حتی هیچ کمتر مهم pacientes.Más اثرات منفی حتی، درمان طبیعی در اینجا با هدف بهبود عملکرد کلیه از طریق ترویج عروق خونی، اتساع عروق خونی، تعمیر سلول های بیمار و بافت. در حالی که بهبود عملکرد کلیه، بیماران بسیاری از توقف دیالیز.

شما از گرفتگی عضلانی در طول دیالیز رنج می برند؟ آیا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟ شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: