چه درصد عملکرد کلیه برای مرحله بیماری 4 کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درصد عملکرد کلیه برای مرحله بیماری 4 کلیه

چه درصد عملکرد کلیه مرحله 4 RenalCuáles بیماری هستند درصد عملکرد کلیه در مرحله 4 بیماری کلیوی؟ در بالینی، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم شده و هر مرحله دارای عملکرد مناسب کلیه. برای افرادی که در مرحله 4 بیماری مربوطه کلیه باید کمتر از 30 درصد باشد، در کنار ما می بینیم بعضی از جزئیات.

پنج مرحله و عملکرد کلیه های مرتبط

این بیماری مرحله 1 کلیه

کلیه نور آسیب دیده با میزان فیلتراسیون گلومرولی طبیعی یا GFR.Así در این مرحله عملکرد کلیوی بیش از 90٪ است، بنابراین هیچ نیاز به درمان آن وجود دارد. با کمک مناسب عادت رژیم غذایی و زندگی سالم، بیماری می تواند معکوس شود.

این بیماری مرحله 2 کلیه

GFR در محدوده 60 تا 89 درصد نشان دهنده یک بیمار است، یعنی عملکرد کلیه چپ 60٪ است و گام به کمتر از 89٪ .این است که هنوز هم در نظر گرفته می شود بیماران خفیف بیماری کلیوی هنوز هم می تواند نشان می دهد هیچ síntoma.Etapa 1 و 2 با هم به عنوان نارسایی مزمن کلیه شناخته شده و می تواند از طریق نتایج غیر طبیعی خون یا ادرار قابل تشخیص است. در این مرحله بیماری همچنین می تواند با درمان به موقع معکوس شود.

این بیماری مرحله 3 کلیه

در این مرحله، عملکرد کلیه است که توسط یک GFR از 30-59 مشخص در هر ciento.Aunque همه بیماران در مرحله 3 علائم، برخی ممکن است خستگی، ورم و التهاب ناشی از مایع اضافی در سمت چپ در بدن تجربه، کمر درد و تغییرات در اشتها.

مرحله 4 بیماری کلیوی

با GFR از 15 تا 29 درصد از کلیه آنها قادر به فیلتر کردن خون موثر است. در این مرحله، کلیه ممکن است موثر بدون کنترل خوب می تواند به سرعت وارد ESRD کار نمی کند.

مرحله بیماری کلیوی 5

این مرحله نیز به عنوان شکست کلیوی end-stage شناخته شده است، بیماران کمتر از 15 درصد از عملکرد کلیه باقی مانده خود را، به طوری که مردم به دنبال کمک از دیالیز یا درمان های دیگر.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، جرات نمی به دکتر ما تماس بگیرید در خط، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: