چه کاری می تواند با بیماری پارانشیم کلیه رخ می دهد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کاری می تواند با بیماری پارانشیم کلیه رخ می دهدچه کاری می تواند با بیماری پارانشیم کلیه رخ می دهد

چه می توانید با کلیه بیماری ParenquimatosaQué رخ می دهد می تواند با بیماری پارانشیم کلیه رخ می دهد؟ به عنوان یک ماده در واقع، بیماری پارانشیم کلیه است مردم یک بیماری específica.Muchas توسط پزشک خود که پارانشیم بیماری ناآشنا کلیه گفت نه. آنها مشتاق به دانستن بیشتر در مورد این بیماری و آنچه شما می توانید به آنها را دارند.

بیماری کلیوی پارانشیم شامل شرایط که بیماری در منطقه بیرونی ترین داخلی از کلیه که در آن فیلتراسیون و تشکیل ادرار رخ می دهد آسیب برساند. پارانشیم اشاره به محل بیماری: riñones.Parénquima باعث زخم و کلیه عملکرد خود را به عنوان اشکال بافت اسکار از دست بدهند. اختلالات خود ایمنی، شرایط پزشکی و یا انسداد می تواند کمک به پارانشیم بیماری کلیوی.

چه کاری می تواند با بیماری پارانشیم کلیه اتفاق می افتد؟ در حالی که برخی علائم بیماری کلیوی می تواند نشانه ocurrir.Estos شامل خون در ادرار، آزمایش خون غیر طبیعی، پروتئین ها، پاها متورم و پاها، بازوها و یا صورت، فشار خون بالا، علائم عفونت ادراری ادرار، از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ و غیره on.And بیماری شدید پارانشیم کلیه می تواند به نارسایی مزمن کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک شود.

اگر شما با بیماری پارانشیم کلیه تشخیص داده، انجام بیش از حد نگران نباشید. آنها هنوز هم برخی از آزمایش باید hacer.Tal به عنوان بیماری اصلی خود، کلیه آسیب دیده بخش و میزان آسیب به شرط خود را و همچنین sucesivamente.A سپس درمان است که کمک می کند تا تعمیر مورد نیاز است و صدمه به کلیه بهبود عملکرد کلیه است. در آن صورت، دیالیز و پیوند کلیه را می توان تا حد زیادی اجتناب شود.

در مورد جنبه های ذکر شده در بالا، که چگونه بسیاری از شما می دانید؟ ما بیشتر در مورد شرایط خود را، و سپس یک رژیم درمانی بهتر برای بیماری پارانشیم کلیه را می توان حل و فصل بگویید.





:: برچسب‌ها: بیماری پارانشیم کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: