شما نمیتوانید 3 مزمن بیمار بیماری های کلیه با ادرار تخم مرغ خوردن کف آلود مرحله
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما نمیتوانید 3 مزمن بیمار بیماری های کلیه با ادرار تخم مرغ خوردن کف آلود مرحله

شما نمیتوانید 3 مزمن کلیه بیمار بیماری با کف آلود خوردن ادرار گام HuevoPuede مرحله 3 بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی با ادرار کف آلود خوردن تخم مرغ؟ در واقع، پروتئین ادرار کف آلود در ادرار بدان معنی است که این بیماری به علت renal.Ya می دانید، تخم مرغ شامل تغذیه فراوان، به ویژه پروتئین. آیا کارشناسان توصیه شما به خوردن برخی اما نه بیش از حد، تخم مرغ، محدود 2 تخم مرغ در هفته، استفاده از جایگزین های تخم مرغ و یا نور تنها.

به طور خلاصه، برای کسانی که دیالیز گرفته نشده، باید از مصرف پروتئین کنترل، بنابراین باید بیش از حد huevos.Pero برای افراد تحت درمان با دیالیز باید برخی از پروتئین به وعده های غذایی خود را اضافه کنید: خوردن، به عنوان مثال آنها می توانند تخم مرغ به عنوان قبل از خوردن و نه به نگرانی در مورد پروتئین اضافی صدمه دیده خواهد شد riñones.Eso است، زیرا پروتئین اضافی دیالیز در خارج از بدن دفع می شود.

افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، بنابراین شما باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما ASAP پاسخ خواهد مشورت کنید.

آیا رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه بازی می کند، اما نکته کلیدی برای حل این مشکل است برای پیدا کردن یک درمان کلیه مناسب و زمان را، به خصوص برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه Crónica.Como هستند همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، مرحله 4 بیماری کلیوی به ESRD می گیرند، یعنی اورمی به سرعت. بنابراین با توجه به آن.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به ما پیام را ترک کنید، ما ASAP پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: