طول عمر کلیه دیالیز سرپایی سوئیچ چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طول عمر کلیه دیالیز سرپایی سوئیچ چیستطول عمر کلیه دیالیز سرپایی سوئیچ چیست

امید به زندگی از کلیه بیمار بیماری بدون عطف DiálisisCuál طول عمر بیمار چه است اگر نارسایی کلیه دیالیز شروع نمی کنید؟ دیالیز درمان که outsources عملکرد کلیه که fallado.A اغلب لازم است زمانی که مردم به ESRD اند و پس از آن، تقریبا 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است. بنابراین چه اتفاقی خواهد افتاد یک بار مردم تصمیم به آن را ندارد و یا ترک آن؟ چه مدت می تواند بدون دیالیز زندگی می کنند؟

چه اتفاقی می افتد هنگامی که مردم تصمیم به گرفتن دیالیز نه؟

صادقانه بگویم، اراده بیماری به سرعت بدتر می شود و کیفیت زندگی مردم خواهد شد تا حد زیادی تحت تاثیر قرار. اما اگر شما می توانید برخی از درمان های جایگزین است که می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز زندگی شما را.

چه مدت می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بدون دیالیز زندگی می کنند؟

به عنوان امید به زندگی تصمیم به نمی دیالیز یا پس از قطع است، نه چیزی که دقیق به دلیل تمام عوامل مختلف در هر persona.Los سموم در نرخ های مختلف تجمع، به عنوان نشانی مایع در اطراف قلب، به سرعت با دیگر ارگان های تحت تاثیر قرار. اما در اغلب موارد، آیا mucho.En به طور کلی می کنید، بعضی از بیماران که بسیار بیمار با عفونت ها، بیماری های قلبی یا بیماری های ریوی هستند حتی نمی یک هفته پس از قطع بیماران diálisis.Otros که برخی از عملکرد کلیه باید زندگی می کنند چپ می تواند چند هفته به یک ماه زندگی می کنند.

بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، هیچ با دکتر خود و پیدا کردن راه های دیگر برای کمک به شما از تا کمک های gradual.Necesita در درمان بیماری کلیه خلاص شدن از شر و پیدا کردن یک درمان که می تواند جایگزین دیالیز، ما از شما دعوت می در تماس با ما از طریق ایمیل یا ترک پیام زیر، ما ASAP پاسخ خواهد داد. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: