چرا Hyperkalaemia به نظر می رسد در نارسایی کلیه و چگونه به درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا Hyperkalaemia به نظر می رسد در نارسایی کلیه و چگونه به درمانچرا Hyperkalaemia به نظر می رسد در نارسایی کلیه و چگونه به درمان

چرا Hyperkalaemia در نارسایی کلیه و چگونه CurarlaPor چه هیپرکالمی در نارسایی کلیوی رخ می دهد به نظر می رسد؟ سطح پتاسیم سرم عادی گرفته تا 3.5-5.0 میلی اکی والان / لیتر خون است. مصرف روزانه عادی پتاسیم 70-100 میلی اکی والان (270-390 میلی گرم / دسی لیتر) است، و نیاز به کلیه ها برای از بین بردن همان مقدار کلیه هر بار day. آسیب دیده می تواند پتاسیم به موقع منجر به هیپرکالمی را حذف کنید .

چگونه به کنترل سطح پتاسیم؟

پتاسیم از طریق مصرف مواد غذایی وارد بدن است، بنابراین شما باید از مصرف غذاهایی که غنی از پتاسیم بالا هستند را کنترل کنید. غذاهای غنی از پتاسیم شامل

میوه های تازه: موز، خربزه، پرتقال، توت فرنگی، کیوی، آووکادو، زردآلو

سبزیجات تازه: سبز، قارچ، نخود فرنگی، چغندر، گوجه فرنگی

گوشت: گوشت گاو، ماهی، بوقلمون

آب میوه: پرتقال، آلو، زردآلو، گریپ فروت

چگونه برای درمان هیپرکالمی در نارسایی کلیه؟

همانطور که قبلا اشاره شد، این بیماری به وسیله مشکلات کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان تنظیم رژیم غذایی است تنها راه ما برای پیدا کردن برخی از راه برای اصلاح مشکلات کلیوی نیست.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی سنتی آن، موثر در درمان بیماری renal.Con کمک این درمان ثابت شده است، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است، بنابراین ، عملکرد کلیه کسانی که علائم ناشی از پایین با آن ناپدید شد.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟

در واقع، این نوع از درمان دارای چهار عملکرد اصلی که تابع کمتر کلیه می تواند بهبود یافته، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و فشار خون بزرگ شده است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و عوارض آن، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا چت با دکتر ما واتساپ: +8618230015367 ما در اینجا در انتظار کمک کند.





:: برچسب‌ها: osmoterapia میکرو Medicina چین ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: