سالاد سبز هر روز خوب برای CKD آیا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سالاد سبز هر روز خوب برای CKD آیاسالاد سبز هر روز خوب برای CKD آیا

سالاد سبز هر روز خوب است برای CKDEnfermedad مزمن کلیه یک بیماری جدی است زیرا می تواند باعث بدتر شدن نارسایی کلیه در time.For متوقف کردن این پیشرفت، بیماران باید مواد غذایی مناسب خوردن است. این سالاد سبز خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است.

سالاد سبز از چندین وسایل نقلیه ساخته شده، بنابراین اگر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می تواند سالاد سبز خوردن و نباید انتخاب سبزیجات بستگی دارد.

همانطور که می دانیم، تابع اصلی کلیه ها خارج کردن مواد زائد مایع و اضافی. وقتی کلیه ها آسیب می بینند، آنها توانایی خود را به تدریج از دست بدهند. سپس، موفق به طور کامل تمیز کردن خون. در نتیجه، بیماران باید یک رژیم غذایی دوستانه کلیه داشته باشد.

به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه پیشنهاد خوردن سبزیجات بیشتر به کاهش بار بر روی کلیه ها و درمان عوارض مربوط به کلیه مانند تورم، فشار خون بالا و کم خونی. به نظر از این، این بیماران می توانند سالاد سبز هر روز با خیال راحت بخورند.

در مرحله اول، کلیه ها هنوز هم می تواند کار خود را انجام به طور معمول، بسیاری از سبزیجات از مناسب برای این بیماران و بیماران کلیوی می تواند سبزیجات مورد علاقه خود را برای سالاد انتخاب کنید verdes.Sin اما با پیشرفت بیماری مزمن کلیه ، کلیه ها می تواند پتاسیم اضافی و فسفر در بدن موثر از بین بردن نیست. سبزیجات به طور کلی سرشار از پتاسیم و فسفر است. در این وضعیت، بیمار باید درست برای سبزیجات را انتخاب کنید.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم که اگر سالاد سبز خوب برای بیماران کلیوی است، باید در اسرع وقت به شرط بیماری pacientes.Si برای پاسخ دقیق بستگی دارد، شما می توانید با ما اطلاعات بیشتر در مورد شرایط بیماری خود بگویید یا ایمیل در نهایت تست گزارش برای sjzhospitalrenal@hotmail.com. ما خوشحال به شما یک لیست از سبزیجات در جزئیات را می باشد.

علاوه بر این، بیماران باید با توجه به علاوه از چاشنی در سالاد سبز خود را پرداخت به عنوان بیماران کلیوی باید مصرف سدیم خود را محدود و یک طرح از رژیم غذایی کم پروتئین را دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: