حمام درمانی کامل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حمام درمانی کامل

 

کامل حمام درمانی یکی از هفت TCM بیمارستان ما، با توجه به اثر قابل توجه آن برای درمان بیماری های کلیوی است، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

1. تابع

تخلیه سم: تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشایی.

2. حمام کامل به تخلیه سم

حمام کامل با طب چینی است که برای پختن دارو است که می تواند تخلیه و ترکیب آنها را به سوپ دارویی، سپس به اجازه بیمار به سوپ حمام کردن به طور کامل در زمان کافی، که می تواند مواد را در داروها به استریا بدن غوطه ور را وارد کنید، وارد به کانالهای انرژی و احشاء ، منافذ باز و مثانه و تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشاء از طریق عرق و ادرار.

اصل 3. اکشن

با کمک گاز گرم در داروها و سوپ دارویی، ترویج جریان کانالهای انرژی و چی و خون، ایجاد منافذ باز و acupoints آزادانه.

دارو برای حمام کامل نفوذ به استریا و کانالهای انرژی از طریق منافذ و acupoints، ورود به احشاء در طول کانالهای انرژی، پراکنده ریه و دهانه باز، کلیه گرم و تقویت یانگ. با چنین اقداماتی، آنها می توانند بازگرداندن پراکنده و نزولی از ریه و همچنین بخار و انتقال از کلیه، تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی از طریق عرق و در احشاء از طریق ادرار.

4. دارو

حمام در عصاره های دارویی ساخته شده از داروها با تخلیه تابع.

سرد با داروهای است که می تواند کلیه را گرم و تقویت یانگ گرفته شده است؛ حرارت با داروهای است که می تواند حرارت روشن و از بین بردن رطوبت گرفته شده است؛ درد با داروهای است که می تواند گردش خون چی ارتقاء و رفع درد درمان. ادم با داروهای ادرار است که می تواند برای از بین بردن ادم القاء درمان می شود.

5. مدیریت

حمام در 5000 میلی لیتر عصاره با درجه حرارت مطلوب (35 ℃ -40 ℃ مطلوب است. درجه حرارت می تواند با توجه به افراد مختلف تنظیم شده است.) معمولا، حمام غوطه ور شدن در دقیقه 40-90 طول می کشد، می توان آن را با توجه به افراد مختلف تنظیم شده است.

با علاوه بر این از ماساژ acupoints، اثر بهتر خواهد شد.

دوره کوتاه درمان به مدت هفت روز، دوره های طولانی درمان به مدت 49 روز.

6. اثرات کوتاه مدت

از دست دادن وزن پایدار، افزایش مقاومت، تسکین درد مفاصل، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست گرم و پا، عرق کردن، detumescence، پوست سرخ و نفیس، تسکین خارش بدن است.

7. هشدارها

توجه به درجه حرارت آب برای جلوگیری از تاول زده کردن. بیماران دیابتی که پوست احساس گرم و درد حساس نیست باید محتاط تر باشد.

بیماران مبتلا به فشار خون بالا، کم و یا ناپایدار باید تحت شرایط خاص درمان می شود.

این درمان در زنان باردار منع مصرف دارد.

از بالا ما می دانیم که پا حمام درمانی یک راه طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است، اما از آن است که همه بیمار مناسب نیست، تا زمانی که شما آن را انتخاب کنید، شما بهتر است دکتر آنلاین ما برای اولین بار از مشورت کنید.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/492.html





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: