چگونه می توانم بالا Creatintine پایین توسط پا حمام درمانی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم بالا Creatintine پایین توسط پا حمام درمانی

کراتینین بالا واقعا ناراحت بسیاری از مردم، بنابراین یک روش درمانی خوبی برای بیماری که از آن رنج می برند بسیار مهم است. پا حمام درمانی به عنوان یک نوع از راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا است بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت. اما تعداد کمی از مردم درباره آن روشن می دانم، حتی برخی از مردم آن را به عنوان حمام پا در نظر گرفته شده. بعد اجازه دهید ما کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

در واقع، پا حمام درمانی یکی از هفت درمان TCM بالا است (شش روش های درمانی دیگر موضوع داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، انما درمان، دهان و دندان چینی گیاهان دارویی پزشکی، دایره درمان و فتیلهگذاری درمان)، همکاری با دیگر شش داروها چینی، آن را به اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی و درهنگام سطح کراتینین بالا است. به عنوان یک نوع خارجی اعمال روش درمان، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توانید قطعات ضایعه پوست دست و آن مواد سمی در بدن خواهد شد که توسط پوست در همان زمان تخلیه می شود. دلیل آن می تواند بیماری را درمان و کاهش سطح کراتینین بالا و بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه، به همین دلیل است که ما با آن نوع از راه های طبیعی برای درمان این بیماری است.

بنابراین اگر شما یک درد و رنج بیمار از کراتینین بالا، در مراحل اولیه این بیماری، عصبی نشوید، حفظ نگرش مثبت به مبارزه با آن، شما آن را در یک روز بیش از خواهد شد. اگر شما در حال حاضر در مرحله پیشرفته ای از این بیماری، سطح کراتینین ممکن است نمی تواند معکوس باشد، اما آن را نیز می توان به برخی از درجه با کمک درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب کاهش داد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارید و یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد پا حمام درمانی، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا به ما ایمیل کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/491.html





:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: