چگونه به تسکین دهان آمونیاک طعم ناشی از کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به تسکین دهان آمونیاک طعم ناشی از کلیه

چگونه به تسکین دهان طعم شکست آمونیاک کلیوی ناشی از برخی از بیماران تجربه طعم و مزه آمونیاک در دهان، که کیفیت خود را از زندگی اجتماعی به طور جدی تحت تاثیر قرار. این را می توان به طور موثر برطرف؟ اگر چنین است، چگونه آن را تسکین؟

چرا بیماران با طعم آمونیاک را در دهان خود؟

در نارسایی کلیه، کلیه ها خواهد شد موفق به حذف مواد سمی از بدن با eficacia.Y پس از آن، بسیاری از مواد سمی شروع به واریز در کلیه، که اوره شروع به وارد دستگاه گوارش و وارد دستگاه intestinal.Ellos سیستم شروع به سپرده در دستگاه گوارش. اوره شکستن به آمونیاک توسط اوره آز زمانی که در سیستم آمونیاک intestinal.Y ادرار قرار تحریک دستگاه گوارش، منجر به طعم آمونیاک در دهان.

آیا درمانی برای کاهش طعم و مزه آمونیاک در دهان ناشی از نارسایی کلیه وجود دارد؟

پس از عمل از سال ها، درمان های طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در بهبود renal.Los عملکرد موثر ثابت شده درمان های طبیعی هستند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، حمام پا، دستمال سفره درمان داغ، درمان "چهار بیش از هفت".

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

مواد اصلی از گیاهان طبیعی در این درمان انتخاب می ضایعات به طور مستقیم کلیه به علت externos.Y پس از اثرات نفوذ، مواد اصلی به دو کیسه دارو بسته بندی شده، بیماران در هر دو کیسه دارو با دروغ دستگاه پشتیبانی اسمزی، ماده فعال می نفوذ directamente.No احیای آسیب کلیوی تنها می تواند برخی از علائم مسمومیت، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

دارو حمام

مواد اصلی جمع آوری شده از گیاهان naturales.Y سپس مواد اصلی در این درمان هستند پودر تصفیه شده و سپس به بیماران water.The شکست می تواند یک حمام برای حدود 30 دقیقه طول می کشد. در طول فرآیند حمام کردن، بیماران عرق زیادی، مواد سمی را می توان با بسیاری از عرق و ادرار حذف شده است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی در بیمارستان ما، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: