کلیه مزمن پونه کوهی نفت بیماران مبتلا به بیماری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه مزمن پونه کوهی نفت بیماران مبتلا به بیماریکلیه مزمن پونه کوهی نفت بیماران مبتلا به بیماری

کلیه مزمن پونه کوهی نفت بیماران مبتلا به بیماری از آنجا که روغن پونه کوهی دارای خواص بسیاری، می تواند بسیاری از خواص درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در صورت استفاده correctamente.¿Qué مشارکت نفت پونه کوهی برای بیماران مبتلا به ارمغان بیاورد آسیب کلیه؟

کلیه محافظ توانایی

در درمانگاه، بسیاری از شرایط می تواند بیماری مزمن کلیه را القا کند. در میان آنها، دیابت یکی از علل عمده بیماری کلیوی، به ویژه مرحله پایان بیماری کلیوی است. همانطور که توسط بنیاد ملی کلیه گزارش، روغن پونه کوهی حاوی گلیکوزیدهای است که می تواند کمک به تنظیم سطح قند خون. علاوه بر این، شما همچنین می توانید درمان فشار خون بالا، پس از آن می تواند کمک به محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است.

ضد باکتری -Property

با کاهش عملکرد کلیوی، بسیاری از محصولات و سموم دفع زباله می تواند در مواد مضر cuerpo.Estas تجمع می تواند سیستم ایمنی بدن بیماران را مختل کند. علاوه بر این، اگر بیماران را استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی، که ممکن است در معرض خطر بالاتر عفونت باشد. نفت پونه کوهی دارای ظرفیت قوی ضد باکتری، بنابراین شما می توانید عفونت عفونت دستگاه و کلیه ادرار به طور موثر جلوگیری می کند.

-Effect آنتی اکسیدان

نفت پونه کوهی یک منبع از آنتی اکسیدان ها است که می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد از بدن و حفاظت از tejidos.Además عملکرد کلیه باقی مانده، همچنین می توانید بهبود ظرفیت سیستم ایمنی بیماران، برای جلوگیری از عفونت، سرماخوردگی کمک است، تب و سایر مشکلات به طور موثر.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم نفت پونه کوهی کمکی نمی کند بهبود وضعیت سلامت بیماران مبتلا به CKD.Sin اما اگر استفاده نادرست، برای بیماران کلیوی ممکن است برخی از عوارض جانبی مانند اسهال، تهوع، استفراغ، و غیره تجربه به نوبه خود. از این نقطه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید این روغن تحت هدایت پزشک استفاده کنید.

به منظور مقابله با بیماران کلیوی آسیب کلیوی باید برخی از روش های درمانی به ارائه مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به سلول ها و ترویج ظرفیت ذاتی کلیه برای خود شفا از سلول های آسیب دیده کلیه را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها، شما می توانید کمک سفارش آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: